DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
With our free Google SEO Test Tools you can find out if your site has been indexed, if your site is responsive, i.e. also works properly on smartphones, as well as determine your pagespeed. You can find out how in the video.
another SEO Tool introduction episode, which is about a new rubric. As a little review, let’s take another look at the overview of our tools. By the way, the link is in the video description. Ultimately, we have previously covered two headings, search engine tools and backlink tools. So an overview of where you rank for a particular keyword in Google and Bing, as well as controlling tools what the top searches are for you, how you get to the sitemap, how many pages are indexed, etc.
With the backlink tools you can check the overall value of a page or a specific subpage.
This is output as a domain and page authority score. Furthermore, we have it with backlink analysis tools that always act from a different point of view. Whether the most qualitative backlinks, the most quantitative backlinks or an overview of the best backlink donors, i.e. the sites that gave you the most backlinks. All this you can find here for free on one page. Today we want to dedicate ourselves to the test section.
The first tool determines if your main page or any subpages have been crawled and are indexed.
If the difference is not yet clear, check out our second episode, here is our SEO Tool Playlist linked again. That means we can find out about the whole thing for zalando.de. If we type this into the URL bar up here, we see the page is crawlable for both Google and Bing and also indexed. If we take a subpage from the robots.txt file, we will see that it is neither crawlable nor indexed for Google, as the robots file specifies.
The whole thing can then be divided into a mobile and desktop view, as you can do, for example. for the Pagespeed Insights tool from Google. The tendency is that a responsive view and functioning of your site is almost mandatory. That means this should work flawlessly on both PC and mobile to deliver the best user experience to the user. Our Mobile Support Test will tell you if this applies to your site. Enter your URL and you will receive a response, as you can see here.
Another very useful tool is the Speed Tester. First of all, you have to decide on a location. To get valid statements, try to find a location closest to your servers. For Zalando, let’s just take Germany. You will see here a Speed Score, the page loading speed and the size of the page itself. If any of your pages have no content or are not available, this will be indicated here using the usual response codes. Below you can see a breakdown of the file sizes of the individual components and what percentage they represent of the total volume.
Finally, we come to our last test tool, which requires a little explanation and is intended for the pros among you. Our headers tool reads the HTML header of each page. But what exactly is it?
Attention here is danger of confusion. Actually, the name “Header” is rather suboptimal, because it is actually “Head”. A header of a page, is quasi the navigation, in which something like categories are subdivided. But what we mean is the Head element, where the non-visible metadata is stored. This means that they only become visible when you look into the HTML code of a page. But since this is often very confusing, we have provided you with this tool. With this you get information about the age of a page, when something was last adjusted and much more. But as already mentioned, these are very specific data. This means that the average retailer will not necessarily be able to draw his conclusions from this.
If your concern exceeds these tools, then make an appointment with our experts on our Google SEO Agency page. Otherwise you can also do it directly here via contact form.
Do you have questions or need an individual offer? Do not hesitate to contact us.
Very bad! | Bad | Hmmm | Oke | Good! |
---|---|---|---|---|
0% | 0% | 0% | 0% | 0% |
Haben Sie Fragen oder brauchen ein individuelles Angebot? Zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren.
Dann melde dich doch zu unserem Newsletter an!
Neben unseren Blog Themen informieren wir dich darin regelmäßig zu neuen Features und Tutorials