DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
When it comes to digital marketing, there are several strategies that businesses can use to sell more. Serving good content is entirely in the spirit of content marketing. Finally, building a strong relationship with your target audience is essential to survive in a competitive market. A landing page is an essential element of a digital campaign or strategy, and we can see why.
A landing page is a digital marketing strategy that is more commonly used for publishing. This is the first page that the visitor accesses when entering a website. Can be a product or service. It is basically a page created to generate conversion and has only one function: To generate sales or interest in your product, service or content.
An ordinary site is usually wider, offers browsing options throughout the site, but does not necessarily have a marketing strategy with the site. A landing page has a very specific goal and is part of a marketing campaign. The visitor does not have access to the rest of the site when accessing a landing page. The whole page is designed to make the visitor curious about what is being offered, using different marketing strategies on the same page with one goal: Converting visitors into customers.
Landing page types: I am not a salesperson, can I use a landing page in my campaign? Yes, there are several ways to use it. For example:
So, anyway, what really defines how it can be used is your creativity!
Basically, it is the page that calls the visitor to perform an action. We call this call-to-action (CTA) and use mental triggers and other marketing strategies to convince the visitor to do what you want. From there, it may vary depending on the strategy you use in your campaign. The boss is your creativity and your ability to affect the visitor. And to generate this impact on a visitor, we must not forget one of the main features of a landing page: the visual content. After all, you can’t expect anyone to trust a poorly made site. When you create your site, you need to align your content with a well-designed visual, know how to properly optimize the use of images, videos, and animations, and bring a unique experience to your visitors.
The focus of a landing page is to lead interested or curious people to convert them into leads (Interested people who can become your customer). The result depends on how well your page is structured. In this case, your results can be extremely positive.
As we have seen, landing pages are a great way to develop strategies, increase opportunities, give your business more visibility and improve business processes. However, for this you need a great knowledge of the market and an expertise in marketing strategies. At this point, a partner can be important to improve your campaign and help you get the result you want. eBakery can help you with this, make an appointment directly.
Do you have questions or need an individual offer? Do not hesitate to contact us.
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