DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
With the help of remarketing campaigns, the conversion rate can be increased. Targeted measures allow interested parties to be addressed again on other websites. However, there are a few things to keep in mind, which is why we will now show you the 3 typical mistakes you should avoid!
So in this video, we’ll show you 3 typical mistakes that are made in remarketing campaigns and how you can improve your campaigns:
Remarketing, or retargeting, is an online advertising method that uses tracking methods to make visitors to your website aware of your products or services again on other websites. For this, users must interact with your website in advance and meet certain criteria, such as having added products to the shopping cart. So if a potential customer goes to your site, puts something in the shopping cart, but then leaves the site again without completing the purchase, he will see an advertisement of your online store shortly afterwards while surfing on other websites. In this way, the interest is aroused again and the purchase is completed in the best case.
Now let’s move on to the typical 3 mistakes with this method that should be avoided:
A customer who has just bought a product from you will not buy it again immediately. So do not advertise products that have already been sold to the user, as this may even have more of a negative effect. One way to avoid this situation is to exclude the buyers who bought something in the last 7-14 days from your remarketing campaigns. Rather, gather your customers who have already bought and set up a brand new retargeting campaign for them with your brand new products, for example. After all, satisfied customers are happy to buy again.
Usually, the shorter the period between the product view and the ad playout, the higher the likelihood of a conversion. However, this does not apply to all industries. There are definitely more expensive products that require a longer consideration period. So if the typical 30 days is too small of a time window for your target audience, you should extend this to 60 or 90 days. It is also worth dividing your customers into different time intervals and displaying different ads to each of them. This means that the customers who have been with you, for example, in the last 14 days, will get a different ad than users who were interested in your product 2 months ago.
Visitors to your website come to your website in a variety of ways. Some through organic search, some through a newsletter, and some through an ad. So take a look at where your visitors saw which ads and build on that by creating channel groups, for example, and creating targeted campaigns for those different platforms.
Despite many mistakes that can be made quickly, remarketing is a very efficient tool that can eventually help to make a purchase decision. If you need help creating your remarketing campaigns, feel free to contact the experts at eBakery. Especially in brand marketing, but also with many related topics, we know our stuff. Get in touch via the contact form.
Do you have questions or need an individual offer? Do not hesitate to contact us.
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