DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
In this video you will learn how to configure and display comparison lists and the wish list for your JTL store 5 with the help of this JTL store marketing tutorial. Give your customers the opportunity to compare products according to certain parameters and save the right one on their wish list.
We continue with this article in our JTL Marketing series and look at the comparison list and wish list function for this.
We also start this time directly in the backend of our JTL Shop 5. To ensure that our comparison list is actually displayed, we move to the standard views in the display menu and to the item details page. Because this is exactly where the product should also be added to the comparison list. The “Add to comparison list” option is located directly at the top right. We make sure that this is enabled. If we want to enable this option for the search results as well, we go to the default elements in the Search & Item List settings. Explicitly in the search settings column we can enable at the very bottom that the comparison list button should be displayed here. Now we want to switch on the list in the box management, so we go under standard elements to the footer and box management. Depending on the priority level assigned to your comparison list, it will be displayed here accordingly. So if there is a number above 21 in the sort, it would be displayed at the very end. We make sure that the status is switched to active and save.
Depending on which template you use for JTL Shop 5, there may be restrictions, which the text in the orange field points out to us. Now the comparison list would actually be visible in the frontend. However, if you still want to configure them, go back to Standard View on the comparison list itself and here into the settings. I think these setting options are self-explanatory. You have the maximum number, the individual display priorities of the different parameters and at the end still setting options for the column width. Once this is done, save here as well.
By the way, you can see which comparisons have been made by your customers by either viewing them all or filtering by your desired time period. Let’s take a look at the whole thing on the frontend. We can add our product to the comparison list here both from the item overview and from the item detail page itself.
Here again, it pays to maintain one’s product data so that the customer is provided with all the more parameters that he can then compare. Next to the comparison list icon you can see a heart, which stands for your wish list. That is, this would also be played out by default. Nevertheless, we will now take a look at the backend to see where the settings for this can be found. In the standard views you will see the Wish List tab. If you go to the settings there, you can configure the following.
If the first option is enabled, customers are taken directly to the wish list when they add the product. Basically, wish list can be activated with the next option. A direct sending of the wish list by e-mail from the store, ensures the third option. How many people this can be sent to can be regulated below.
All other settings are self-explanatory.
You can then see which products have been added to a wish list and which wish lists have been sent in the previous tabs. We log in to the frontend as a customer and add a product to our wish list. Seems to have worked in our case. Do you make this wish list public can you as a customer can either copy the link or write a mail with the letter symbol.
I hope you were able to follow the instructions and your store is now also adjusted and optimized. If you encountered any problems, please contact our JTL experts. You can find all the information on our JTL service partner page.
Very bad! | Bad | Hmmm | Oke | Good! |
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