DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
With the Google Codes Plugin you can integrate many great features into your JTL store, such as Universal Analytics (incl. eCommerce Tracking, AnonymizeIp, In-Page Analysis and Site Search, Analytics Remarketing, Dimensions). Interest aroused? Rene Kaltschmidt tells you everything you need to know.
Do you want to generate long-term success in eCommerce? In addition to the right marketing strategy, it is especially important to choose the right system and to gain an advantage over the competition thanks to innovative additional features. You want a future-proof online store that is also easy to use and has an attractive design? Then the JTL store could be just right for you. The JTL-Shop, e.g. its latest version JTL-Shop 5, offers extensive settings for your article pages and thus creates the best conditions for an optimized SEO. And you get a basic template with many possibilities for customization.
In addition, there are a lot of different plugins for the JTL store, such as Google Codes. In eCommerce, it is crucial to put measurement first before anything else. Because that’s the only way you can find out if what you’re doing right now is profitable or if you should pursue a different strategy. For measuring you need data and this data is provided by the Google Codes plugin. This means that through the plugin on Analytics, you can track exactly where your customers come from, how they act on your website, and whether a conversion ultimately occurs. On which pages do customers move? How long do they stay? And what do they put in the shopping cart? You can even measure the payment process in case a customer abandons the process in the middle of checkout.
This also makes it easier for you to find out if there are usability problems or if the user experience needs to be improved. Already in the store programming, this data is important and with Google Codes as an auxiliary tool, you will get all the necessary data. Many online retailers don’t know that Google itself can measure bounce rate incorrectly. Because for Google, anything that stops happening on a page is a drop-off. For example, if a customer watches a video on the page that takes a little longer, Google may see that behavior as a bounce and you’ll get an incorrect measurement. Google Codes can correct this very tracking, preventing you from ending up changing something on your site that was already good and correct originally.
If you are not yet familiar with Google Analytics, you will get additional help with the purchase of the plugin. Also a set up service can be added if required. Whether via telephone or Teamviewer, the setup always runs in such a way that you can ask all your questions. Another option for evaluating your system is A/B testing. This is another type of testing that many online retailers are not yet familiar with. Here you make a hypothesis, for example: Customers will buy more if my shopping cart button is red. If it is currently green, you switch it to red for a certain period of time and measure the results. This effective testing method is also included in the Google Codes plugin and offers you real added value.
How to add the Universal Analytics plugin to your JTL store, including:
The old Google Analytics code will be replaced automatically. Furthermore, codes for Google Adwords and the remarketing tag (including dynamic parameters) can be integrated into your store. As a merchant, you know your online store and your items better than anyone else. Yet you possess more of an inside view. However, the customer sees the store from a different perspective. And that’s exactly the perspective you get thanks to Google Codes.
You want to optimize your JTL store to generate more revenue in the long term? Then you need a plugin like Google Codes. Still have questions or want to learn more? Feel free to contact our experts. Whether it’s technical operations, marketplace optimization, better rankings or plugins, we can give you professional advice on any topic.
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