DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
Repricing with sellerlogic – one of the best repricers for Amazon. So far you had to maintain the information for each article individually? This process has now been optimized. Marc Costea from marcos software explains what exactly has changed. Learn more about Amazon SEO and Amazon PPC here.
You are active as an online retailer? Then you have certainly already dealt with the topic of repricing. Repricing generally refers to the price optimization of an item price. Based on market monitoring and repricing strategies, a price becomes optimal exactly when the item generates maximum profit. The repricing process is also about competition, because an optimal price, increases your chances of making a sale. Especially when the competition offers similar products, repricing can make a customer choose your item when making a purchase. This is because factors that are taken into account when repricing are, for example, the sales price of the competitors or also store ratings of the competitors.
Is Amazon your favorite marketplace? Then you should take a closer look at Amazon repricing from Sellerlogic. Other repricers from Amazon usually work with rule optimization, where the main goal is to get a low price. Sellerlogic, on the other hand, is much more flexible and allows you to pursue different pricing strategies using state-of-the-art technology. Its goal is to make you present with the appropriate price optimization. So with the Sellerlogic repricing tool you can choose between different levels of auomatization to find a strategy that suits you.
Until now, connecting Sellerlogic was a somewhat more complicated affair. Since you had to do a lot of things manually, for example, manually fill your articles with data. Or even manually create a connection to Sellerlogic from JTL-Wawi. In the long run, this is a laborious process and costs you valuable time that you can definitely use more profitably. Unicorn 2 has developed a solution for all these problems. Unicorn 2 is a multichannel software that allows you to connect JTL-Wawi. Sellerlogic has been integrated directly into Unicorn 2 and it works like this: Instead of wasting a lot of time on manual settings, you just have to set Sellerlogic in the backend which pricing strategy you want to follow and Unicorn 2 will deliver the matching data from JTL-Wawi. Through this interface you can control all processes from JTL-Wawi, you can control all Sellerlogic pricing strategies from only one place.
This allows you to take an orderly approach, because you can define, for example, which individual pricing strategy you want to pursue for each item. Or simply adopt ready-made price fields, be it the purchase price or the sales price. Previously, when following an individual strategy, you had to maintain all the information and items individually in Sellerlogic’s backend. Or you used JTL Ant and had to have the appropriate export format created by a service partner. In direct comparison, you can see how time-consuming old procedures were and how much more successful the interface makes this repricing process. If you sell on Amazon you surely know that 90% of the sales take place in the Amazon Buy Box. The ultimate goal is therefore to win the Buy Box. With a sensible pricing strategy, which Sellerlogic enables you to do, this goal is much more tangible. Because at the end of the day, you’re an online retailer and you want to sell. And don’t spend a lot of time dealing with complicated technical processes.
You want to sell on Amazon with a focus on success and don’t want to spend a lot of time on technical processes? We will gladly take over this part for you, so that you can concentrate on your core business and optimize your sales.
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