DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
Invite your customer to continue shopping in your JTL store by offering unbeatable deals. The NETZdinge.de JTL-Shop Plugin “Exit Intent”, registers the probable intention of your customer to leave the store via the mouse movement and then displays a window. Learn more about the advantages in this video by Rene Kaltschmidt.
As an online retailer, you’re probably familiar with the following scenario. There is traffic on your JTL store, because a customer looks at your article assortment. However, it does not result in a purchase, because unfortunately it leaves your store before it completes the checkout process. This, of course, annoys every trader. If you want to try to keep the customer on your site, you can take the help of the Exit Intent plugin from NETZdinge.de, for example. Exit intent stands for the intention to leave a page. And the plugin can detect exactly this intention. This is because it recognizes a customer’s intention to leave your store and therefore makes the customer an offer to decide to buy after all.
This happens after your client moves the mouse towards close window, for example. At that moment, thanks to the plugin, you can still open a new window, offering the customer, for example, 5 euros discount. It is important that the window is not too intrusive, so that the customer does not feel harassed. So it should still be possible for him to leave your store. The additional window is merely intended as an additional incentive to perhaps change your mind. These types of popups often appear as soon as a customer enters an online store. But at this stage, he had no time at all to get to grips with the range of articles and the brand. If the popup appears at the end, it is merely an attempt to encourage him to make a purchase after all.
But when exactly is it worth using an exit intent popup? Often, exit intent pop-ups target one of the following actions:
This way you can also set the plugin to be article specific. Because the content can be customized according to your ideas.
This provides variation and also increases trust when the exact same popup doesn’t appear for every item. To ensure these variations, of course, many things must be adjusted. Here netzdinge.de helps you, should you have problems with the technology. Each plugin comes with extensive documentation that describes the setup in detail. However, if you encounter any difficulties, you can always contact support. Just test the whole thing out. You can get to know the plugin for free for 14 days. And even after that, the costs are manageable. You get the entire feature for a one-time 50 euros. If you look at it from a long-term perspective, every customer you win back can lead to increased sales. It can also become a new regular customer.
Keep your customers on your store page and make more sales – with the Exit Intent Plugin for JTL. You still have open questions? Please feel free to contact us for this. We are an official JTL service partner and can provide you with comprehensive advice and support.
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