DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
Customer reviews represent an overall impression of the online retailer and convey quality through the Google stars displayed. Therefore, if you are in eCommerce, the Google Customer Reviews plugin from NETZdinge.de might be something for you.
If you want to keep advancing your online business and make a name for yourself as a professional merchant, you can’t avoid good reviews. This is because reviews build trust with the customer and clarify the services you have provided so far. Potential customers can learn about you and your product from other reviews and find out if you are a reputable dealer. So positive empirical values can always be worked with. To get a lot of customer reviews as well, you can make use of various tools, such as Trustpilot
However, such tools are usually also associated with high costs. Google offers a free option with its Google Customer Reviews. And the Google Customer Reviews plugin for your JTL store helps to optimize the whole process. The only thing you need to do for this is to integrate the corresponding code into your JTL online store. After that, the process is automated because at the end of each checkout, your customer is asked if they are interested in leaving a customer review. If he wants to, he will receive an email from Google a few days after the delivery of his purchase with a reminder to rate his purchase. After the customer leaves an entry, Google collects the reviews and they are displayed a short time later.
The star ratings, are displayed in the business profile such as Google Ads or Google Shopping. In addition, the stars generate attention for your own offer, which ensures that your offer stands out from those of the competition. If a customer is looking for a particular item and happens to come across stars that are already present, it naturally encourages him to take a closer look at the offer. Good Google reviews are a so-called door opener that can lead to more traffic and customers. However, in order for your reviews to be displayed directly, you must have collected at least 100 reviews in one year.
Therefore, it is important to always ask your customers to leave a review. Also, you don’t have to be afraid of bad reviews. This is completely normal and also makes the whole thing look much more genuine than if only 5 star ratings are given. Bad ratings reinforce the authenticity of the reviews. This ensures credibility and generates trust, because even large companies such as SAP are often rated poorly and still sell well. A good balance is important. If you do your job right and make an effort, the good reviews will come all by themselves without you having to worry.
Of course, something can always go wrong. It’s important that you handle it professionally, own up to your mistakes and try to make up for them with a discount code, for example. Another thing that presents good support and helps you increase customer satisfaction is to moderate your reviews. Reply to your reviews. If it is criticism, you can still thank them politely or make a factual statement. This will make the customer realize that you as a dealer are making an effort. And that always leaves a good impression. Google Customer Reviews plugin helps you as an indicator and offers you great opportunities to increase customer satisfaction. Another bonus is the price: it costs just 39.00 euros.
Want to establish yourself as a reputable online retailer? Add-on tools like the Google Customer Reviews plugin will help you with that. Do you need more information, e.g. about JTL or other topics? As an official JTL service partner and eCommerce agency, we can advise and support you on many different online commerce topics.
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