DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
Internet chats have been a popular way to communicate with other people since the early days of the Internet. Very often, this function is also used by people with impairments, for example, if you can not make a phone call and an e-mail would take too long.
Since you as a merchant should give your customers a short way to answer inquiries, you can implement such a chat in your JTL store. Personal advice naturally comes up short when shopping online. Chats offer a good alternative. Customer inquiries are quickly clarified and communication becomes more personal.
Userlike is a company that is specifically focused on direct customer communication. With various tools and plugins, your customers can get in touch with you via messenger like WhatsApp.
To do this, you create a free account at Userlike, and install the free plugin in your store, which you can download here: Userlike Plugin for JTL Shop 4
In the plugin you enter the secret key, which is displayed in the backend at Userlike – ready is your chat plugin. Via the JTL store backend you can then see when customers write to you and then enter into a dialog with them.
If you want to upgrade the chat a bit, there are still several plugins or paid versions available that you can use to further enhance the chat experience. You can find all options here: Userlike package comparison
SmartSupp offers a similar service. Again, to get started, you get a free account and a free plugin that can be easily installed from the backend. With some programming work, you can also proactively start a chat.
For example, if you have products that don’t immediately explain themselves, you can set a popup to come up after 40 seconds in the bottom right corner that immediately asks “Do you have questions about product XY? – Chat with experts here”. You can also have this automatically adjusted by variable for each product, so that it is always asked for the right product.
You can also work with mobile apps for iOS and Android. For more benefits and info, visit SmartSupp’s price comparison page.
The Tawk.to service is available to you completely free of charge. Although there is only one paid plugin, the very extensive service of Tawk.to is free of charge. In addition to live chat, you can also monitor your website visitors to see who is where – in real time!
Tawk.to Livechat has already been translated into 27 languages. So you can work with international teams and clients very easily. And mobile, too, because apps for iOS and Android are available for Tawk.to. You can also integrate a knowledge base into the chat, where you can store frequently asked questions and answers. This way, one answer is enough as a shortcut and the chat employee can move on to the next customer faster.
As a JTL service partner, we have already equipped many online stores with chats, so we can tell you exactly which chat best suits your requirements. We’re also happy to seamlessly integrate it into your website so you can more easily connect with your customers.
Why not arrange a no-obligation consultation appointment right now at www.ebakery.de/kontakt
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