DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
eBakery JTL store update service
JTL-Shop 5 is in its final development phase, the tests went well and so did the bug fixing. Many retailers can hardly wait for the release date, as the new version brings some nice new features. What you can expect from the new JTL Shop 5, we have already told you in detail on the page.
So it’s time to start thinking about the update. We will be happy to take care of this delicate matter for you, so that you can get an up-to-date system without losing sales.
We would have to look at this question on a case-by-case basis. For the update you need a working version 4.02 and JTL-Wawi 1.0 (at least, higher is also possible). In addition, the template and all plugins must be available for JTL Shop 5. If not, you should check if you still need it, if there are alternatives and if your template needs to be redone anyway.
We are happy to answer all these questions and analyze your store in this regard.
In some cases, a fresh reinstallation may also help, we would then let you know the time required.
If everything fits and the store is ready to be updated, we go through these steps:
First we put the store into maintenance mode via “System / Global settings / Global settings”. This way we prevent orders from coming in during the update and data loss from happening.
We disable the worker so that no matching happens that can lead to problem later.
Now we create a backup of all data via an FTP program. Then we deactivate the plugins that you want to continue using (and are compatible) and uninstall those that you no longer need, or are also not compatible.
The last thing we do is create a database backup.
We now upload all updated files to the server via FTP, leaving out customized files and those we still need for the update.
The old files will be overwritten, so it is important to know which files to keep and which not.
Since a lot has happened here as well, the database structure has to be completely revised. We log into the backend of your store and start the update process. First, the database is checked for inconsistencies, then the update is performed.
If errors occur, our database experts will analyze what the problem is and fix the error so that the update goes through cleanly.
After the update, an error message will inevitably appear stating that the database structure is defective. Via “Administration > Troubleshooting > Diagnosis > Database structure > Details” we will activate the database restructuring.
The structure is converted to InnoDB and UTF8 so that international characters can also be processed. This is the preparation for JTL-Wawi 1.6 in the course of internationalization. This enables not only other languages, but also, for example, Cyrillic characters.
When everything has gone through cleanly, the new JTL Shop 5 will be available to you. We still delete old files that are no longer needed and check your store for functionality. Product configurations, connection to JTL-Wawi, test orders, everything that makes your store.
We install new versions for your plugins and also check if the template really still works. Otherwise we will be happy to create a new one for you.
Does everything sound good? Then book us to update your JTL-Shop 4 to the final release of JTL-Shop 5.
Book appointment now: www.ebakery.de/kontakt/
Very bad! | Bad | Hmmm | Oke | Good! |
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