DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
We will demonstrate the JTL-Wawi 1.6 Mobile App. Because one of the highlights of the open beta announcement, was also the smartphone feature. JTL-Wawi will now also be usable on cell phones. How you can use the JTL-Wawi app and where you can get it, you can find out here.
As we told you before, the JTL-Wawi 1.6 Open Beta phase has started. How to get to your JTL-Wawi 1.6 for the desktop is part of the video we already showed you there. But a not to be sneezed at feature, which has just been released with the Open Beta, is the JTL-Wawi App, with which the merchandise management of JTL-Software can now also be used on the smartphone. At least for Android devices this is possible. The question most people will ask is also answered directly by JTL itself: “What settings can you access?”.
First of all, it will be possible to create new orders, edit, view and create new customer data, as well as trigger JTL workflows. Future plans include returns management, item creation and integrating images via smartphone camera. But let’s switch from theory to practice. As already mentioned, you need an Android phone or, as I will use it in a moment, a simulation / virtual machine, call it what you want, which you can then also run on Windows or MacOs, for example. can install. Otherwise, you should use at least Android 5.0 and have a stable Internet connection. The app can then be found easily in the Google PlayStore and can also be downloaded there free of charge. As just announced on the part of JTL we find here the article, customer, order area again. In addition, you also have a dashboard here and can view offers.
We can go to the customer area once as a test and create a new customer. Once we have done that we enter the name and we will find it here in the customer area. By the way, if it doesn’t look like that from the beginning in your case, it looks more like this. We have already registered and adopted the demo data. If you logically prefer to use your own data, you can also simply go to “Change server or client” in the menu and continue working with your Wawi. Otherwise, there is not too much to say about it. If you want to know more about 1.6, please have a look at our playlist, we already made videos for you during the closed beta phase. If you want to know which version it is, you can find it in the settings.
If you use the new mobile app, but there is a problem with one or the other, one place to start would be the JTL Software User Community group on Facebook. With well over 4,000 members, consisting of merchants, JTL experts, but also JTL merchandise management newcomers, the probability is high that other merchants there have also already worked with the new app or are also currently trying it out. However, if your problem is of a more complex nature, we will be happy to help you as a JTL service partner. Please feel free to make an appointment directly.
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