DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
Google offers many ways for businesses to advertise on Google products. You can place different ads for your business in Google’s search network – advertising within search results/search results pages and in Google’s display network. On this page we would like to introduce you to the different advertising possibilities with Google and give you the first tips for Google Ads.
The Google search network is part of the Google advertising network, which includes Google websites, search network partner websites, and other placements such as mobile apps. The search network includes Google search results pages, other Google products such as Google Maps and Google Shopping, and search websites that have partnered with Google to serve ads.
Tip: Since summer 2019, there is the new ad format, Google Gallery Ads – this is the first image ads in Google’s search network on the smartphone.
Advertising on Google differs in technical details and functionality from other advertising formats, but basic rules remain universal. At the beginning of an advertising campaign, the objectives should therefore be defined as precisely as possible in order to achieve the greatest possible effects and avoid wastage. Therefore, before you place ads on Google, you should be able to answer the following questions:
Before you can advertise with Google or Google Ads, you need to create a campaign. The advertising option is determined by the campaign type, and so you can currently choose from 6 campaign types:
Tip: Select the “App” campaign type if you want to increase your own app installations (Android and iOS).
When you advertise using Google Ads, it’s all about thoughtful planning and preparation of each campaign. The more precisely the goals are defined, the easier it will be to achieve them with the selection of suitable campaigns. In order to profit from advertising on Google in the long term, it is also necessary to continuously adapt the strategy to changing circumstances and to react flexibly.
We are happy to support you in the long-term planning and optimization of your Google Ads advertising and help you choose the right strategy.
With YouTube ads, you can reach potential customers when they view or search YouTube videos. If you don’t have a video at all, feel free to contact the experts at www.produkt-platzeriung.de – the perfect product video can be used for the video ads afterwards.
YouTube is the biggest video search engine, you can create display campaigns or video ads here.
YouTube ad networks:
If you sell a product, Google offers you the Google Shopping campaigns. This ad format is suitable for merchants who want to sell their products online, and is a good way to use Google as a product search engine, in addition to Amazon.
For Shopping ads, how and where your ads are delivered is not determined by keywords, but by using the Merchant Center product feed. The management of your Shopping ads is done in Google Ads via Shopping campaigns.
If you have any questions about advertising opportunities in Google, please feel free to contact us via email or phone without obligation. In a free initial consultation, our Google experts will tell you more about Google’s advertising options.
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Europa-Allee 2
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