DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
In this Snapchat Ads guide, we’ll show you how to successfully advertise on Snapchat. We’ll explain what Snapchat is, what benefits it offers you, and how you can use Snapchat Ad Manager. All that in this Snapchat tutorial.
With about 5 million active users in Germany, Snapchat is a good platform to reach your target audience. First, let’s take a look at the most important information about Snapchat. Snapchat is a real-time network where you can create stories and snaps. Stories remain viewable for 24 hours and Snaps are sent to individuals, who can then view it a maximum of twice. A snap can be a maximum of 3 minutes long and the first 6 seconds cannot be skipped. Interaction is also a big content of the platform on Snapchat. Fun filters and the swipe-up function invite users to get active themselves.
This format provides a good basis for successful advertising. Compared to Facebook, Snapchat doesn’t offer the same amount of options, but there are enough ways to advertise here as well. The ads here can be placed either in the Discover channels or between individual stories. If you want to run a successful Snapchat ad, it’s important to give your target audience the opportunity to take action themselves. To do this, you can use the swipe-up function to redirect to further content.
While you have the option to advertise for up to 3 minutes, the first 6 seconds are crucial to the success of your ad, as they cannot be skipped. Therefore, try to give the most important information right at the beginning and avoid introductions. By the way, this feature makes the app very attractive for advertising, since you have a fixed time to convince as an advertiser. In most cases it is recommended to advertise even only 5-6 seconds. The rule here is: less is more. All further information can be passed on via the swipe-up function. Users will also find you more interesting, as they usually skip long ads. On Snapchat, mainly filters and lenses are used by users. You should also use these opportunities to increase your brand awareness. Variety is the key here. You can create the filters and lenses yourself via the Snapchat app. Lenses provide information about certain things like places or the weather. In sponsored form, they are often used by brands. They are especially beneficial in advertisements about a place or restaurant.
Just like Facebook, Snapchat also has an ad manager. If you can handle the Facebook variant, you won’t have any problems with Snapchat either. There are no business accounts on Snapchat, but the Ad Manager has the Business Manager menu where you can manage campaigns and specify payment options. And here’s how the Ad Manager works on Snapchat. First, you set the goal of your campaign: clicks, views, or an app install. In the next step you select the Target Audience. Under Demographics you will find information about age, gender and other aspects. Sets a country or city. Use these opportunities to filter out your target audience as accurately as possible. Next, a start date and an end date are set. Finally, enter your payment information and save it.
If you have any questions, feel free to contact the experts at eBakery. We help you in all social media matters.
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