DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
Why you should switch to Google Analytics 4 as soon as possible, we explain in the following Google SEO tutorial. We present you 5 reasons to switch from Universal Analytics to the more future-oriented system.
But why is the change so important right now?
To understand this, let’s dig a little deeper. Google Analytics has been around since 2005, when Google acquired the analytics software from Urchin Software Corporation. Since then, it has been used to track the customer journey on one’s own website. So how long did the visitor spend on your site? Where did the visitor come from in the first place? What is the bounce rate? Etc. But this did not become easier in the course of technological progress, as now not only desktop devices, i.e. Windows or Macs OS, had to be tracked, but increasingly also smartphones and tablets. To address this, Universal Analytics was introduced in 2013. So what you are most likely currently using if you haven’t switched to Analytics 4 yet. You can still do this until June 30, 2023, when it ends.
That is, there will be no ongoing transition unless you take care of it yourself. Unfortunately, it is not done with an update either. You need an Analytics 4 property. This means that you have to migrate your data and preferably not before the end of June, otherwise a data gap of the historical data can occur. Although the data should be kept for about 6 months after July 1, but better be safe than sorry, do it now and use both in parallel until then.
In the end, though, there’s no point in burying your head in the sand, it’s a done deal, which means looking ahead and convincing yourself of the benefits of Google Analytics 4. But where do these lie?
Reason 2 is improved data processing. This allows you to perform a more comprehensive analysis of your store visitors. It also puts you on a more future-proof system, which means smoother interaction with other Google tools like Google Ads, Big Quere, or Google Data Studio.
Reason number 4 is machine learning: Data gaps can occur due to various causes, which are then closed by machine learning. AndOn the other hand, anomalies can also be detected, i.e. when values outside the credibility interval are found, from which further analyses can then be derived.
But what are the results, for example? these data gaps? Google Analytics 4 no longer works cookie based. This, in turn, is the result of the ever-growing data protection debate. Cookieless tracking is possible because the focus is no longer on the session as before, but on the user and his or her behavior. From a data protection perspective, this sounds like a step backwards, but it also has its advantages. The categories, according to which individual profiles are no longer created, but a kind of user groups, have changed in GA4. If gaps occur in the data collections, they are filled by what Google calls “modeling.” As the Machine Learning.
Thus, two things become clear in summary. Whether you like it or not – there is no way around switching to Google Analytics 4. But it turns out that this is the more forward-looking option. Therefore, you should not wait much longer, but act directly. If you need help, make an appointment with us right here. We are happy to help you as a Google SEO agency.
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