DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
If you want your business to be represented online and be easily found, you need a Google My Business listing. Whether it’s an online store or a local business, you’ll always be found better with a Google My Business listing than without. You deposit all the details about your business and you can get a better ranking with some nice benefits.
If you do not have an entry yet, create an account at https://www.google.com/intl/de_de/business/ and enter information about your company. The more the better. Also, store opening hours if you have a local business so that your customers are informed immediately. Also, make sure to keep these listings up to date so customers aren’t left with closed doors.
For better findability, you also get an entry on Google Maps for free. Local stores and online stores also benefit from the ability to add photos. There is no limit here, so you can deposit many photos of your business or products, which will also be found via Google Image Search. You can also upload videos, which often get more attention than pictures.
Local stores in particular benefit from the option of posting a virtual tour. For this you can book a photographer with us, who has a 360° camera with him. With this, he takes all-round pictures of your store, from which a virtual image is created. If visitors use Google Maps to find out exactly where your store is located, they can use Google Streetview to “enter” your store and look around ahead of time. Investing in a photographer is especially worthwhile during these special times when people are considering entering a store at all.
You can also get and display customer reviews. Online, of course, it’s very easy; with a targeted email campaign, you can ask buyers of your products how they felt about the shopping experience and direct them to the review page. If you have a local store, you could set up a tablet at the exit with the review page so customers can rate you directly. Another option would be to post a small display at the checkout where you can see a QR code to the site and ask your customers to rate you there.
Also, check the ratings regularly as they appear publicly. Respond positively to praise and criticism – if a customer is not enthusiastic, ask them what you could do better.
With Google My Business Posts, you can create posts that display directly on Google Maps. This way you can regularly inform your visitors about new promotions or special opening hours – local marketing made easy.
If you have a restaurant, you can also offer your menu and reservations – you should use this opportunity in any case. The more info your guests receive up front, the more likely they are to be satisfied and write a positive review.
All the benefits of Google My Business only cost you your time that you invest. If you can’t find the time, or would like to get professional support right away, you can book a free consultation appointment directly at www.ebakery.de/kontakt/. We advise you extensively on your options, analyze your needs and create a personalized offer so that you can be found more easily on Google.
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