DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
How to create the Facebook Pixel and set it up in your Shopify store is explained in this Shopify tutorial. Learn what the Facebook Pixel is, what it’s for, and how you can successfully run Facebook ad campaigns in the future.
The Facebook Pixel is ultimately just a JavaScript code that allows Facebook and Instagram ads to be targeted and tracked based on data. When properly integrated, it allows you to not only more accurately target your audience to develop more effective ads, but also to accurately measure the success of your ads.
With the help of the Facebook pixel, you can create so-called Custom Audiences. In other words, a target group of visitors who, for example. visited your online store but did not complete a purchase. In order to reach these people specifically with your marketing campaign, this Custom Audience is used when placing the Facebook ad, which could be created in the first place due to the Facebook Pixel. This Custom Audience can then in turn be used to create a Lookalike Audience that has similar interests and characteristics to the people from our Custom Audience collected with the Facebook Pixel.
You can then address a broad target group that is most likely to be interested in your product. Sounds probably a bit complicated for complete newbies, but what you can take as a message from this is – If you want to run Facebook or Instagram ads, use the Facebook Pixel beforehand to avoid burning money, otherwise you might be targeting the wrong group of people.
You won’t find it anywhere until you create it. However, you can do that in Facebook Events Manager. If you are in the Facebook Business Suite, go to More Tools and then Events Manager here. Click on the green cross, choose Web, select the Facebook Pixel and enter your correct domain and give it a name. We can and want to save ourselves work and time, which is why we use partner integration. Here we pick Shopify and follow what Facebook tells us.
We log into our Shopify store and already see Facebook integrated as a sales channel. This might not be the case for you, which is why you need to go to the plus next to Sales Channel first. Then you pick Facebook and add it. We now click on the Facebook sales channel once and select the lowest item Facebook Marketing. Now we go through all the steps. Connect your Facebook account by entering the password. Select the Business Manager account where you just created the pixel and click Connect. In the next step you will select the display account. Now the matching Facebook page. We want to track as much as possible for our store, so we select “Maximum” in the field below and continue. Now we see below that Shopify has already created its own pixel. But we don’t want to use it, we just want to create our own. Therefore, disconnect the connection and select the appropriate one by clicking Connect next to it. Selects the appropriate destination country, which for us is Germany, and completes the setup. With which Shopify congratulates us now to be able to use Facebook marketing measures. So we’ve made all the necessary arrangements and we can go back into our Events Manager in Facebook.
Click Next here after we have confirmed that we have made all the arrangements. Enter your Shopify domain and send test traffic to your site. Now this may take a moment. Then, when the status is set to Active, click Next and your Facebook Pixel is connected to the Shopify store.
I hope this also went smoothly for you. If any problems have occurred, then let our Shopify experts support you and make an appointment directly.
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