DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
Let’s first take a look at what Voice Search actually means: Voice Search is the English term for “voice search”. Here the voice is used as an input medium. A smart assistant, which interprets the spoken words and sentences, searches for the required search query and then presents the user with the corresponding search result. This form of search is based on question-answer communication.
In this video we give you 6 Voice Search SEO tips for better Google ranking.
The function became famous primarily through Apple’s voice assistant Siri. What is special about this type of search query is that it consists of spontaneous sentence constructions. Voice search queries are also usually longer than written queries. Text-based queries often consist of only 2 to 3 words, while 7 to 9 words can be expected via voice search. Voice search is also changing users’ search habits. For example, if a user were to search for a sports shoe from Adidas, he would search text-based for “sports shoe black Adidas”, for example. Via voice search, the query would probably look more like “Where can I buy black Adidas sports shoes?”. The search results are accordingly different.
For the topic of SEO, this means a change. Until now, the selection of the right keywords was crucial for the success of SEO. Through voice search, however, it must now also be possible to provide answers to spoken search queries. Also, you will only benefit from Voice Search if you are ranked high, which makes Google’s ranking factors all the more important.
Now that you know the problem, we give you 6 tips for voice search optimization.
For voice search optimization, the most important thing is to respond to questions with the right answers. It is important that you know the possible questions of your target group. You can look them up on FAQ pages, for example. So familiarize yourself with exactly what your customers might ask, taking into account how those questions would sound spoken. Then integrate these questions into h2 headings, for example. This is even evaluated positively by the Google algorithm.
As Google is increasingly treated by users like an assistant that you talk to in complete sentences and that answers in complete sentences, the focus is shifting from single short keywords to long tail keywords.
In voice search, local things are conspicuously often searched for. So you should definitely make sure that contact details, opening hours and locations are kept up to date. This information should not be missing in any case!
Almost all search queries are made via mobile devices. So make sure that content is displayed perfectly in this view and that the loading time is low at the same time.
What you should not forget in general optimization is that voice search focuses on people and their language. If you know the questions of your target group and provide the right answers for them, then you are properly prepared for voice search.
If you have specific questions about Amazon SEO, we are your contact and can help you comprehensively. Do not hesitate to contact us and ask us your questions directly.
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