DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
What are the pros and cons of Shopify Payments? We have addressed this question in the following video. If you also want to know if Shopify Payments is suitable for your online store, then it’s best to look until the end.
One sentence in advance for classification. Shopify Payments includes some of the most popular payment methods in Germany.
Purchase on account, Sofortüberweisung, credit card payment, Apple Pay, Google Pay and Shop Pay. What is not included in this is PayPal. You will need to integrate this into your store in addition to Shopify Payments. The first advantage is obvious: You only need to set up Shopify Payments, which is very easy by the way, and you can directly offer multiple payment options in your online store. However, so much simplicity is not free, or rather, with Shopify Payments, a fee is charged.
The advantage is, however, this is completely transparent, as you can see in the video. But as already mentioned, extensions like PayPal or Amazon Pay are possible within Shopify. However, how does the checkout process differ between extensions and payment methods included in Shopify Payments?
The answer is – you stay on the store level all the time with the latter, which reduces general, as well as technical shopping cart abandonment. With PayPal, for example. you have to log in a new window.
Also, the payout takes place within a few business days, so you as a merchant do not have to wait long for your money. The practical thing about Shopify is also the extension from online to offline commerce. If you are also pursuing an omnichannel strategy and selling at trade fairs or in retail stores, credit card payment can be offered via Shopify Payments.
So as you can see, some advantages. But is there anything less good to say?
It depends. In any case, you need to check beforehand if your sales assortment is in accordance with the Shopify Payments T&Cs. Thus, articles exclusively for adults, gambling articles and, consequently, tobacco products, pharmaceutical products, fireworks, etc. are not allowed. Chargebacks are just as difficult, or more likely costly.
Considerable sums are charged for this. If necessary, include this in your price calculation. And also the last possibly occurring disadvantage, is rather the exception and also occurs with other providers. For example, amounts may be frozen in the event of suspicious account activity or erroneous chargebacks. But as I said, this can also happen with PayPal if specific cases have to be clarified first.
So, to sum up, the advantages clearly outweigh the disadvantages. Is Shopify Payments alone enough?
Probably not. PayPal in particular is a criteria that can lead to failure if you do not offer it in the store.
However, it is a simplification and should at least be considered for Shopify merchants. If you have a different opinion, please let us know in the comments.
If you want to take a closer look at other tools like these, let our experts advise you and find the ideal tools for your project. Our Shopify agency page is linked at the top right. There you can make an appointment with our professionals and clarify everything else.
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