DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
How you can connect the Instagram Shop with Shop ify and thus link Shopify products directly in Instagram posts, we explain in this Shopify tutorial.
In this article, we sort of pick up where a previous episode left off on our channel. We already showed you how to set up Instagram Shopping (Instagram Shop Setup). Now we’ll expand on that and explain how to connect Instagram and Shopify.
This then has the advantage that you can, for example. link your products in a feed post and your community, as well as all new people you reach through hashtags, will be redirected directly from Instagram to the Shopify store.
But let’s go through what to look for in Instagram store setup in a quick run-through beforehand. You must have a Business or Creator account and meet Meta’s guidelines. That means both your Facebook and Instagram account, as well as your Facebook page, must stand up to the Terms of Service as well as the Trading Guidelines. Furthermore, you represent a company and therefore also own a domain. This should radiate trustworthiness – so fake numbers or email addresses would be out of place here. Now you need to connect your Instagram account and Facebook page and access the Commerce Manager via Facebook Business Suite. From this point there are two paths to continue. Either like in our previous video, that the internal catalog is used as a basis, or e.g. the internal catalog is used as a basis. Shopify serves as the basis for the products. To connect Shopify and Facebook now, we’ll follow the same procedure as in our “Setting up Facebook Pixel” video, which we’ve linked to you in the top right corner.
We’re the very first to add Facebook to Shopify as a sales channel. Then we select the Facebook marketing setup. Here you need to connect your personal Facebook profile. To do this, enter your Facebook password. Now you will see all the Business Manager profiles associated with this account. Select the one you want to use and do the same for your ad account and Facebook page. Now select the pixel that is also stored in your Facebook account. Then, after you have set your destination country, complete the setup. If something doesn’t work for you, try to implement all the steps from the video “Create Facebook Pixel and connect it to your Shopify online store” 1:1. Once this setup for Facebook Marketing is complete, you should have “Instagram Shopping” as an option in the Facebook sales channel.
Continues the setup. Now green check marks should appear behind all points. If not, you already know where the problem lies. All you have to do now is sign in with your Instagram Business account and select your Facebook Commerce account, or if you haven’t done that before, create a new one. Finally, you have to accept the terms and conditions and you are done. Unfortunately, this does not mean that you can start directly, but only that your store has been submitted for review, which can take several days or even weeks. So take these steps as early as possible. However, you can view the current status yourself on Instagram at any time. To do this, go into the settings, click on “Business” and “Set up Instagram Shopping”.
So you’ve connected Instagram Shopping to your Shopify store and now you can benefit from it by placing direct links to products in your Shopify store in your Instagram posts. If there is a problem at one point or another, we are happy to help you as a Shopify agency, as well as a social media agency. Other issues such as the creation of a social media strategy, the implementation of product videos, as well as the optimization of your store are among our core competencies. Please have a look at the pages linked above on the right and make an appointment directly.
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