DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
Xentral offers numerous benefits and even more third-party interfaces. These include other service providers, logistics companies, additional applications and services. It doesn’t matter whether it’s an online store system, merchandise management system, marketplace, payment provider or shipping service provider.
Xentral is a centralized business software, recommended for start-ups as well as established companies from all industries. eBakery, a long-time specialist with certified and experienced staff, can support you as an official Gold Service Partner of Xentral ERP Software GmbH during implementation and realization and present individually tailored solutions for you and your company.
Xentral was originally a simple merchandise management system and has developed over the last few years into a comprehensive solution that can cover external processes from online ordering and delivery as well as internal processes from purchasing to accounting and production. Xentral has become a powerful enterprise software that is flexible, modern and so powerful that it now handles over 15,000 orders every day. It is easy to use, clear, customer-friendly and can be expanded as required. Due to its modular design, Xentral can meet any requirement and can be customized without limits thanks to its open interfaces.
The advantages of Xentral at a glance:
eBakery guest on Xentral Talk:
The following is a non-exhaustive overview of Xentral interfaces:
Connecting Amazon to Xentral
Invoice, credit notes, payables, account statements pre-accounted, labeling of creditors and debtors
Automatic generation of parcel labels, customs papers and returns labels from Xentral and connection to DHL Express
Automatic generation of parcel labels
Connection of eBay to Xentral
Automatic generation of parcel labels
Connection of Gambio to Xentral
Connection of Magento to Xentral
Reconcile bank statements, send payment request
Importing orders, reporting stock figures, manual transfer of articles
Connection of Shopify to Xentral
Connection of Shopware to Xentral
eBakery is an official Xentral Gold Service Partner and therefore has the necessary know-how to support you in development and implementation and to realize your requirements to your full satisfaction. The modular structure of the modern business software allows the ERP solution to be expanded and adapted as required.
Which Xentral interfaces you should use depends mainly on the strategy you are pursuing with your online business. For example, with the appropriate API interface, Xentral can be easily connected to store systems such as Shopify, which creates several advantages. For this, you first need to set up the Shopify interface manually. Proceed as follows:
Open your Shopify store in Xentral and navigate to the Details tab > interface and then Settings.
Now navigate to Administration > Shop Interfaceand fill in the fields and checkboxes:
Now you can save the settings. The next step is to configure the Shopify settings. To do this, navigate to Administration > Shop interface, select the Shopify store and fill in the fields and checkboxes:
When you have filled in all the fields, you can save the settings. Now go to the Action section via Administration > Shop interface. Here you can now choose from the following actions:
Now Xentral is connected to Shopify and the two systems are able to exchange the following information with each other:
In this way, Xentral can be easily connected to Shopify, which automatically synchronizes all orders, items, and inventory between the two systems. This is an advantage that should not be underestimated, especially if you are pursuing a multichannel strategy and also want to sell via other platforms. This saves you valuable time, which you can use for the actual core business.
We are also happy to help you connect Xentral and Shopify and make the necessary settings for you. In addition, we also advise you on all matters relating to Xentral and its interfaces.
Contact
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Europa-Allee 2
60327 Frankfurt on the Main
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