DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
In the following video, we explain how and why you can achieve145% more conversions with Klarna installment payments in your online store. Interest in installment payments is steadily increasing among customers. Where does this come from, what are the advantages and are there any disadvantages for retailers? We have the answers.
Versace, Gucci, Balenciaga and Burberry are just 4 big brands that all have one thing in common. They offer their customers the option of paying by Klarna installments in their store and this is no coincidence. But not only large luxury brands benefit from this, our small and medium-sized store customers were also able to achieve a conversion rate optimization of up to 145% after the integration of Klarna in their store. We took over the entire process, from creating the business account to store integration for various store systems, allowing the retailer to concentrate on other things. If you are also interested, you will find the link to our website in the video description as well as here in the video as an info card.
But where does the growing interest in installment payments come from?
If you look at the statistics for Germany’s gross domestic product, you can see at first glance that there has been a steady decline since the second quarter of 2023. Added to this is the rising inflation rate, which currently stands at 2.2%. What has not changed, however, is consumer demand. This is exactly where the intersection of both factors is a possible installment payment in your store.
This avoids having to settle high expenses with a single payment. Payment by installments therefore helps to keep the financial burden as low as possible. In addition, you have the advantage of being able to buy higher quality brands, thereby saving money in the long term and making more sustainable and progressive purchases.
But how exactly does Klarna work from a merchant’s perspective?
There are now native integrations for all common store systems such as Shopify, Shopware, Magneto, Oxid and others. All you need is a Klarna Business account.
The Klarna API access data will then be displayed within this account. These must then, for example in your Shopify payment area, which establishes a connection between the two systems.
In addition to the usual payment methods, the customer is then also shown Klarna as a selection option in the Balenciaga store, giving the customer the option of dividing their payment into 3 installments and without interest. The longer the period, the more likely it is that interest will accrue. The customer can then easily manage and view purchases and pending payments in the Klarna app. This only creates advantages for you retailers. Klarna processes the purchase between the merchant and the customer and then transfers the money to the merchant’s account.
So if you want to benefit from this as an online store operator, please get in touch with us. Whether you use Shopify, Shopware or other common systems, we will be happy to handle the process for you. If you have any questions, please leave us a comment. Otherwise you have the possibility to make an appointment directly below.
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