DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
Instagram sweepstakes are a proven way to generate followers quickly. However, there are some points to consider so that you are not threatened with a costly warning. In this Instagram tutorial, you’ll find out exactly what you need to keep in mind.
Sweepstakes are a popular way on Instagram to draw attention, get followers and likes, or give back to your loyal community. The first thing you should do is make the purpose of the advertisement clear. Sweepstakes that have a commercial background are considered advertising. Because even if no product is advertised, a person or a thing is always advertised through your sweepstakes. So to avoid consequences, always mark your sweepstakes as advertising.
Our second point is data protection. You need to make this easily accessible in your sweepstakes as well. Participants must be informed here about what data is collected for what purpose and how long it is stored. Publications of names, such as the winner, must be agreed. Do not collect any data that you do not need for your competition and use your collected data exclusively for the competition. You may not use any information from the Sweepstakes for any other purpose. You must also observe the prohibition of tying. This means that you may not use sweepstakes to “pair” other things with it. For example, a sweepstake may not be coupled with the consent of a newsletter or promotional emails, as this means that participation in the newsletter is no longer voluntary.
Next, you need to pay attention to the terms of use. Facebook and Instagram require your users to state when entering that Facebook and Instagram have no affiliation with the Sweepstakes and that it is in no way sponsored, endorsed or organized by Instagram. You must therefore state that the sweepstakes is not advertised by you and that they have no legal obligations to fulfill. Make it clear that you are solely responsible for the sweepstakes through your account. In addition, a Like, a comment, and a share may not be given for anything in return. That means things like “every like is a win” are banned on Instagram. It is best to read the current terms of use before you start a competition.
Lastly, the terms and conditions of participation must be easily accessible and legible. In a sweepstake, the conditions of participation must be clearly and unambiguously formulated. This includes the name of the organizer, the group of participants, the participation period and all other important conditions for participating in your competition. It must be specified how you will determine the winner and how the winner will be notified. You must also name the prize and how you will deliver it to the winner. As the organizer of the competition, please also note that you reserve the right to cancel or terminate the competition at any time without giving any reason. This way you are prepared for incidents or unplanned postponements.
Even if you are only organizing a small sweepstakes, be sure to follow our instructions when running a sweepstakes. If you do not do this and make a mistake in the implementation, this can be an act in terms of unfair competition and as a consequence you are threatened with expensive warnings. So play it safe and provide all the necessary information when entering a sweepstakes.
We hope you now feel informed rather than deterred.
However, if you follow these points, nothing should go wrong.
However, we are not giving legal advice, but merely providing information.
If you have any further questions about Instagram, we will be happy to support you as a social media agency. Please feel free to make an appointment directly.
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