DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
Predict future sales. A relatively new development in marketing is predictive marketing. Future developments are derived from existing data. What exactly it's all about and how you can use it for yourself can be found here.
Predict future sales. A relatively new development in marketing is predictive marketing. Future developments are derived from existing data. What exactly it's all about and how you can use it for yourself can be found here.
Predictive marketing is a difficult but, if successful, very effective form of marketing. While other forms of marketing show measurable (mis)success relatively quickly, the result of predictive marketing can only be measured later.
As the name suggests, marketing activities are anticipated. Based on existing data, future purchase decisions should be estimated and prepared to enable more fluid processes.
So far, mainly large companies, such as Amazon, have dealt with the topic. The basis for being able to predict a certain behavior is large amounts of data. The data here is compiled from a variety of sources, including:
What was purchased and when, how long was it in the shopping cart before it was purchased, and were any other items purchased? Was it perhaps a certain price that was decisive or just the indication that this article was now cheaper?
This monitors how long the visitor stays on which page, where he moves the mouse and where he clicks and when. This data can also be made available as a video, so that the store operator himself can also see what he can improve where.
Which items are returned more often than others? After what time, in what condition and with what justification?
Depending on what is determined here, this and similar articles that the algorithm finds out will no longer be displayed in the suggestion list of those in the personalized newsletter.
These are often decided by newsletter. Standard newsletters are not always sent to all customers, but are estimated and personalized based on previous purchase and return behavior. For this purpose, the newsletter is divided into different sections, which are then automatically filled with estimates. Each click is in turn evaluated and added to the large data pool to make future purchases even better.
These and some other data are stored per person and evaluated by different algorithms. On this basis, Amazon offers, for example, the service “other customers also bought…”. The estimation of which products will be displayed is now quite accurate and increasingly leads to a purchase.
The algorithm even provides for an early decision to place goods in the warehouse based on previous behavior. So when you add a security camera to the shopping cart and it shows that there are certain accessories for it, in the background warehouse employees may already be given an order to get the camera and accessories ready on a shelf near the packing station.
If you decide often and quickly for such products and the predictions for the accessories, or other matching items also apply more and more often, this will optimize the shipping process and you will receive your order even faster.
Even if your collected data volumes are not yet sufficient for such precise statements, we will gladly take care of your online marketing. Our experts analyze your website, your store and, if available, your marketing measures and develop a new concept within the framework of online marketing consulting, which we implement together with you.
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