DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
Whether you choose to sell offline or online, Afterbuy’s checkout app makes it possible to keep your inventory up to date. Find out what else there is to say about the omnichannel trend in eCommerce in this video by Igor Rapoport.
Are you looking for a real all-round genius to make your day-to-day work in eCommerce easier? Then you should take a closer look at Afterbuy. Afterbuy is a professional multichannel tool that provides automation of your online sales. In addition, you can run up to 25 online stores simultaneously and it has connections to various marketplaces. With Afterbuy you keep control in a central control unit. Besides the inventory management, Afterbuy can offer you a lot of other services, such as a warehouse management app, its own CRM, the Afterbuy statistics and finally the checkout app.
With the checkout app from Afterbuy, you can link brick-and-mortar retail with online retail. And thanks to its offline function, you can also use the app at markets or fairs. Sales are developing more and more in the direction of eCommerce. But if you already have a small store or are thinking about it, there’s nothing wrong with that. If you’re already selling online, having an additional brick-and-mortar store can help you pick up even more customers, and even convince some who were too unsure to buy online. It doesn’t even have to be a store, think of the Christmas market and the various stalls, for example. Dealers come into direct contact with customers and can answer any questions that may arise immediately.
Position yourself appropriately for the market of the future and offer your product range broadly. If you decide on an omnichannel strategy, you have to keep in mind that everything you sell offline has to be deducted online in the end. And just such a factor and many more work with the checkout app from Afterbuy. Other benefits of the checkout app include:
If multichannel is more sales-oriented, omnichannel pursues a customer-oriented strategy. And with omnichannel, there’s the opportunity to get to know sales channels that you might not have had in mind yourself.
This is because it is difficult to predict which product category will really be successfully listed when and on which marketplace. The same applies to offline retailing. Example: Retailers selling toys have a very good chance of selling well offline. Since children want to see, touch and therefore have the goods. Offline, on the other hand, it’s a bit different, e.g. when children are still too young to look for it themselves and the decision lies entirely with their parents. Omnichannel also offers advantages for other products, for example when you sell at a trade fair. You have to be much more specific with your products and advise the customers.
All the insights gained from stationary sales, you can ultimately use for the entire sales process in the online area. You have taken a closer look at your product range and the questions and wishes of your customers. Another advantage and at the same time a decisive factor for your success is that you do not make yourself dependent on a single strategy. It is always important to keep several options in mind. If you first want to familiarize yourself with Afterbuy, you can test the system free of charge for 14 days. If you are interested in the checkout app, it will cost you an additional 10 euros per month and is included in every tariff. Low costs and great opportunities – you get all this with Afterbuy.
Feel free to contact us for more information or questions. As an official service partner of Afterbuy, we can advise you in detail and develop a successful concept together.
Very bad! | Bad | Hmmm | Oke | Good! |
---|---|---|---|---|
0% | 0% | 0% | 0% | 0% |
Haben Sie Fragen oder brauchen ein individuelles Angebot? Zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren.
eBakery hat 4,90 von 5 Sternen 119 Bewertungen auf ProvenExpert.com
Dann melde dich doch zu unserem Newsletter an!
Neben unseren Blog Themen informieren wir dich darin regelmäßig zu neuen Features und Tutorials