DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
If your Instagram account has been suspended or deleted, there is only one option on how to act. We’ll explain which one in this Instagram tutorial. In addition, you will learn what the reasons for a block can be.
If your account has been suspended on Instagram, it can be for a variety of reasons. One of them may be that you have violated the Community Guidelines. You can find the guidelines in the Instagram Help section. All violations that result in the deactivation of an account are listed there. Another reason for deactivation may be that you have violated Instagram’s terms of service. You can also find these conditions in the help section.
On Instagram, the general rule is Family Friendly. That means pay attention to what and how you post it. Posts containing violence, hate, or sexual content may result in your account being banned. Bullying is also undesirable on the platform. Users who write hate messages or nasty comments, even if it is perhaps a joke among friends, are consistently banned by them. In addition to the violations just mentioned, Instagram also bans accounts that they perceive as spam or bot. Therefore, pay attention to your behavior. Don’t send countless messages and follow countless accounts in a short time.
Another reason for deactivation is when an account has been hacked and Instagram notices it. One sign of this, for example, is when an account logs into Asia and into Europe in a matter of minutes. So Instagram itself doesn’t randomly block any accounts. If you have been banned, check your actions to find out the reason for the ban. Any account, no matter how big, small or famous, can be deactivated at any time. If an account violates your rules, the platform often takes action without compromise and blocks the user. But what can you do now if your account has been blocked?
The first and, unfortunately, only thing you can do in such a case is to file an appeal against Instagram’s decision. To do this, log back into the app after deactivating your account, and after entering your username and password, a window will open with the name Appeal. You fill this out and then you have to be patient.
Unfortunately, Instagram does not have customer support. As a user, you cannot call the hotline or send an e-mail. Instagram offers only this form for such cases. Therefore, it is very important that you are polite and professional when filling out the form and describe your problem very precisely.
Unfortunately, there is no official information on how long it takes to get a response. Instagram may get back to you after a few hours or a few days. In the worst case, you may not get an answer at all. If you or a user who has your password have deleted your account, you can not reactivate it. It is not possible to restore the account. By the way, if you want to create a new account, it is not allowed to use the email address of a deleted account again. Since deactivating or deleting your account looks really bad, be sure to do two-step authentication and pay attention to Instagram’s rules.
If you have had any experience with this topic, please feel free to post it in the comments. If you still lack the right social media strategy, we at eBakery are happy to help you as a social media agency. Please feel free to make an appointment directly.
Do you have questions or need an individual offer? Do not hesitate to contact us.
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