DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
In this episode, we answer the question, “What is an Instagram Fan Club?”. First of all, it should be said that this is a new Instagram subscription model, similar to what we already know from OnlyFans. But what kind of content will be there and when will it be available? Learn more in this Instagram tutorial.
In this article you will get the latest information about Instagram Fan Club, a subscription feature that will be launched on Instagram soon. It seems that Instagram Subscriptions or Fan Club is about to be launched. The new feature will provide another way for Creator to earn money online. This is a feature that works similar to Patreon or OnlyFans. Creators will get a way to get paid directly for your content from your followers. What sounds like a dream for some users could become a reality in a short time, as several third-party services report that Instagram has added an in-app purchase for the new feature in the app. Social media expert Matt Navarre shared an image on Twitter that already shows the changes. Navarre suspects that it must be a matter of days before the new subscription feature is officially announced.
Instagram’s CEO Adam Mosseri had announced at Creator Week that Instagram is working on several features to give creators more support. He spoke of three features coming in the near future. This should be the inclusion of merchandise, advertising revenue and an introduction of direct payment options. The subscription feature, or as some call it, the Instagram Fan Club would be the latter, meaning the direct-payment option.
The feature is somewhat inspired by OnlyFans, but there will be no erotic content. This is exclusive content that is only available to followers who pay a subscription fee. For example, Fan Club content could be shared in the form of exclusive Stories, similar to Instagram’s “close friends” feature. The exclusive stories can also be saved as a highlight so that followers can watch them at a later time. This info was leaked on Twitter back in the summer. A subscription could cost £0.79. That would be about 0.92 cents. As with all subscription models, payment will be debited at regular intervals.
Most likely, the first creators will soon be enabled for the new feature before it is rolled out to all users. For Creator it is a super chance to generate another income through your community. It remains to be seen how the new feature will be received by users and whether they are willing to pay money for exclusive content. When exactly the Fan Club model will be rolled out, we will see in the next few days. If you still lack the right social media strategy, we at eBakery are happy to help you as a social media agency. Please feel free to make an appointment directly.
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