DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
Why is the CRM system from the eCommerce ERP and WAWI software manufacturer VARIO Software AG not a classic CRM, but perhaps even more than that? In any case, the core competence that a CRM must be able to do is widely covered with VARIO: the management of customer relationships.
But what can the CRM system from VARIO do? Answers can be found as usual in the video.
Are you looking for a professional ERP system that also integrates a cross-price CRM system? CRM stands for Customer Relationship Management, which means that it improves customer relationship management in your company. Because with the help of a CRM system it is possible to create a sovereign communication in the company. If you decide on the ERP system from VARIO, you also get a strong CRM. And this can do a lot more than a normal system. VARIO ‘s enterprise resource planning system is a leading ERP system that manages, optimizes and automates all your business processes. Because it’s easy to use and scales with you, it’s a good fit for small and mid-sized companies.
So a CRM system is all about customer relationships. And at VARIO, these already start with lead generation. So it’s about how you attract prospects to you in the first place and how you manage the leads that come in. Here, VARIO has developed its very own Deals, which is all about being able to create the complete tracking of your sales opportunities. From the initial contact with your customer to the actual order. Especially for service providers who get a lot of orders in a day, a reasonable system that can handle everything accurately is crucial. So that you always know exactly which employee is responsible for which customer and you always have access to a thorough summary.
Many eCommerce ERP systems work well and help you in your everyday work. But it’s when it comes to the CRM system that a gap emerges for some. And it is exactly this gap that VARIO has filled by implementing the developed deals. This way, you can divide a lead into different phases, such as initial contact or quote generation. All customer communications are managed, including telephone communications. A calendar, vacation management – all processes that have been integrated. In addition, VARIO’s CRM also includes the service module. This is especially handy if you offer a service in addition to sales.
The field sales force is especially important for larger projects. Thanks to VARIO, you can link your deals and your service, where the service stands for the technicians and the deals are also available on mobile. A well-rounded system that also lets you assign features to your customers, for example. This way you can define headings and areas. You can also use workflows to see what a customer has been interested in so far, automate history and maintain keywords. If you have all this information organized in one system, you can also send out newsletters individually, for example.
All e-mails, such as incoming invoices, run through a CRM, which you can also archive directly. Because with VARIO, the CRM is linked to the ELO DMS. All calls you make are available in the customer file, just as you can import all emails. And these are then quickly passed on to the DMS. This allows access to archived emails with a full text search. You don’t have to change the system for this, because with VARIO everything is connected. Does the CRM system sound exciting to you? You can easily test VARIO, up to 5000 receipts are completely free of charge.
For more information, feel free to contact VARIO or even us. If you need additional information on eCommerce, you can benefit from the many years of experience of our experts. Together we can successfully implement your request.
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