DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
The perfect Instagram capt ion is not all the same, as many claim. What the caption should say, why it’s just as relevant, and most importantly, what 6 tips to keep in mind, you’ll learn in this Instagram tutorial.
Instagram captions have become just as important as the photo or video posted. Beautiful images alone are often no longer enough to drive your account forward and generate more reach. Instagram has become a blog for most users, where the photo or video is less and less directly related to the caption. This raises the question of what should be included in a caption and what should rather not be written. For this purpose, we now present 6 does and don’ts.
The first point is: target your audience. Who are the people you are directing your posts to. Should you communicate with them in colloquial language address them with a YOU or with a you? Is it a professional audience or does a casual style fit? You should think about this in advance. It does not go down well if you address your target group incorrectly. Important: Be authentic, stay true to yourself and stay constant with one style.
Focus on the message. In the fast-paced digital age we live in, few take long to read a caption under each post. Therefore, try to avoid writing long texts and pay special attention to getting your point across. A lot of text is a deterrent in most cases, and a long introduction causes users to scroll on quickly. A good caption is not about a lot of words, but about the message. If you have more to say about a topic, then divide the content into several posts. This way you make sure that your followers read the content and you have additional content for the captions of the next posts.
Try to avoid spelling and grammatical errors. Mistakes always look unprofessional. Therefore, have your text reviewed before posting. In most cases, it is sufficient to use the online text checker from Duden, for example. Just paste the text into the program again before posting to be on the safe side and avoid mistakes.
Refrain from quoting others. A quote that each of us has heard before is not particularly interesting to most of us. Users follow an account because they want to hear and see from him personally. Therefore, try to be authentic here and write what you think about certain topics. You can also use quotes to back up your words in some cases, but your post should be about your words first.
Uses emojis correctly. They are just part of a good post, but don’t overdo it. In some cases, they disrupt the flow of reading. Especially if you are used after every word that has the matching emoji. Again, try to be professional and use them in the right places, such as after a subordinate clause or at the end of a sentence.
A good caption should not be without a call-to-action. It ensures that your subscribers take action. Ask questions or invite your followers to write their opinion on a specific topic. The call-to-action is especially effective when used at the beginning and end of the caption. This way you will make it easier for users to remember what you asked them to do in your post. Interaction from your followers is especially important for a successful post on Instagram.
In summary, you should inform or entertain your followers in the captions. The caption should always add value. When scrolling quickly, it must be worthwhile for users to invest your time in reading your caption. If there are any other questions, contact the experts at eBakery. We are very happy to support you as a social media agency.
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