DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
In this Instagram Face Filter tutorial, we’ll show you what AR filters are all about and explain why it makes sense to use them as a marketing tool. How to use Instagram AR filters for your business.
In today’s episode, we’ll show you how to use Instagram filters for your business. You surely know the popular AR filters on Instagram. Dog ears, made up faces, etc.
I’m sure you’ve used it and thought of it as nothing more than a joke. But filters are much more than that, because they contain a lot of potential to market your business in a whole new way and the whole thing even for free. While advertising can cost a lot of money and is more likely to be perceived negatively or not looked at at all, Instagram filters offer the added value of “fun” which makes them gratefully received and shared.
Not to be confused with the Instagram filters for your photos that you post to the feed are the AR filters. They are made especially for the stories and include virtual elements. They are available with 3D elements, as color overlay or even with integrated games. Since 2019, Facebook has offered free software that allows anyone to create their own filters. There is hardly anything that is not possible with AR filters. The software is regularly renewed, presenting more and more functions. Face and gesture tracking allows effects to be placed in front of, above, behind, and on top of the face.
For your business, it makes sense to create your own filters and make them public so your followers can use them too. The goal behind this is to create the most entertaining filters possible that are beneficial to your followers so they will use them again and again. That’s why you shouldn’t just use brands, logos or slogans, but include elements that your followers would use. Your followers need to feel like they are benefiting from your filter and not advertising for you. When a filter is used by you, your filter name and account are automatically displayed. With one click, your filter can be saved and shared further. This, in turn, will automatically get you the attention of your followers’ viewers. However, the AR filters offer many more possibilities. You can even use it to bring your products to life virtually. For example, brands like Mister Spex, Ar have already created filters for glasses that you can virtually put on your face. Nike has provided shoes in 3D view and beauty brands make you up virtually.
You see, there are many ways to display your products with AR filters to give your users a whole new shopping experience. The beauty of this is that users will use your filters not just once, but often if they enjoy it. To create your own AR filters, you need to download the Spark AR Studio program to your computer. Here you can either create completely new filters or insert your logos or similar into predefined templates. This process is not easy and requires enough time to create a successful filter. Of course, there are also companies that will take care of this process for you. So if you want to create a big campaign with brand new filters without a pre-made template to create 3D products, for example, it may be worth hiring professionals. If your filter goes viral, your channel will see an extreme increase in followers.
After you create your filter, you can test it on your smartphone using the Spark AR Player app. After a test run, you’ll need to submit the filter to Instagram to have it reviewed, which takes about 5 business days. You now draw attention to your filters with your own stories. Use them frequently and suggest them directly to your followers.
If you are aiming for other social media marketing strategies besides using your Instagram Face Filter, we will be happy to support you as a social media agency. Make an appointment for this directly.
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