DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
Social shopping is online shopping, but it focuses on active customer participation, relationships, and communication among customers. For this reason it is also called recommendation trading
In this video we show you how social shopping works on mydealz:
Germany’s largest social shopping portal for deals and offers from online stores and local retailers is mydealz. The platform claims to have over half a million registered users who share and rate more than 500 offers daily. With the help of this community, it should be relatively easy to find current top offers on the website, according to mydealz.
Mydealz is free of charge for users. They earn money exclusively through commissions. So if a product is found and bought via mydealz, they get a commission for it.
As a social media service provider, we find the principle fascinating: When you call up the mydealz website via a browser, the highlights page opens automatically. There, the currently most popular deals of the mydealz community are shown, which are rated based on a temperature indicator. Every registered mydealz user can rate a deal by clicking on either the plus or minus for the rating. Alluding to how hot a deal is, the sum of these ratings is then displayed in the form of a temperature above the offer. This means that social shopping requires an active community to properly assess the dealz for each other.
When you select a deal, you will be taken to the details where you will get all the necessary information on how to take advantage of the deal, what comparison products are available and what the comparison prices are. In addition, you can also find the comments of mydealz users in the detailed description, where questions about the deal are answered and experiences with the retailer are shared. So you don’t have to rely on the facts, but benefit from the experience of the community.
According to mydealz, your site should only contain honest opinions from the community. Merchants who are marketing and using the site for their own purposes are breaking your rules. If you like the deal and want to buy the product, you will be taken to the merchant’s page by clicking the Deals button.
Besides the highlights page you can also have a look at the hot, current and discussed pages. The hot page is supposed to feature deals that are particularly popular with the mydealz community right now. You can find deals that have just been posted under Current. These deals are still to be rated by the community and under Discussed you will find, as the name suggests, deals that the community is currently discussing.
At the top of the website you can find deals as well as coupons and freebies. Freebies are free items, such as trial packs or software for the PC. Of course, you can also find suitable deals via search or category.
As an active member of the community, you can also post the offers, coupon codes and information about new products yourself or participate in discussions, because the more active you are, the more badges you get. These will improve your reputation within the community.
So social shopping on mydealz gets users to support each other while shopping, so that everyone benefits. What do you think of mydealz and have you ever bought something via the site? Drop us a line in the comments!
Do you have questions or need an individual offer? Do not hesitate to contact us.
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