DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
If you manage to build a Facebook community, subscribers will like & share your posts more, promote & recommend your brand. In this video you will learn the most important tips that Patrick Kriebel and Ali Oukassi have for you on this topic.
Learn more about Facebook and Google reach here.
Want to build a community on Facebook? Especially if you are an online retailer and are currently in the process of establishing your products, a community can help you generate reach. For businesses, it also pays to build a strong community with whom you can share your company story. But how do you build a community? First of all, you should know that Facebook algorithm favors the use of Facebook Groups, videos and livestreams. If you focus primarily on groups, you can create a lot of interactions. In comparison, a public post would not accomplish that. These interactions bind users much more to a product, brand, or service provider.
So Facebook groups are a good option for taking your first steps toward community. However, you should also be aware that you will have to invest a lot of time and energy in building up such a group. If you want to achieve that it grows quickly, you can also help it with advertisements. Otherwise, an organic build takes a certain amount of time, depending on the topic, it can sometimes go faster or slower. Groups like this always offer great opportunities to meet new people, learn about other experiences, and also expose you to things you may not have known before.
First and foremost, such groups will not necessarily be about business processes. But you could gradually introduce your products to the community in the group. Run some advertising every now and then and maybe offer a discount code. Many groups have a commercial benefit and are designed for a business. Especially in the service provider area, it is currently a popular matter to have a group created. To solve problems with the interactions. If you help people in the group over a long period of time, they will be much more open to your products once you offer them to them. It also generates a lot of trust. An aspect that plays an important role for every purchase. If a potential customer is already familiar with a service provider, knows its background history and products, the probability is always higher that a purchase will actually be made.
So it pays to manage groups as a service provider to make contacts. These days, there’s an abundance of options. For example, if you are looking for a locksmith, Google will show you a huge amount of locksmiths with good reviews. However, if you’ve already built confidence in a group, shown that you’re competent and can solve problems, you’ll stand out from that crowd and be much more likely to get assignments. It will cost you a lot of time for marketing and growth, but the benefits outweigh the costs. Of course, with the help of Facebook groups you will not only acquire customers. There will be many members who are merely acquiring the knowledge. But these are also important. Since they got the knowledge from you, they will consider you an expert and may recommend you through that.
Dare to share your skills. The more time you invest, the greater the benefits will be. Share your expert knowledge, because where will you build a strong community in the long run, which will also support you in the end. Plus, there’s always the chance to meet great new people who can also share their expert knowledge with you. If you take it seriously, your community will keep growing, recommending you and supporting your business.
We can help you achieve rapid growth with the right strategy. Besides, we can support you with more valuable tips about e-commerce.
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