DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
What are the top 10 Instagram reels dos and don’ts? We’ll enlighten you in this Instagram tutorial. Whether too much text, horizontal recordings or music in the background – what is recommendable and what is rather not, you can find out here.
Instagram Reels are currently the best way to get more reach on Instagram. But in order to be successful and reach as many users as possible, you should keep the following things in mind. Let’s start with the don’ts.
Our first don’t is poor quality videos. Do not post videos that are blurry and have poor image quality. Videos with poor resolution will not be placed on the Explore page by the algorithm. Videos that are filmed horizontally or have a frame for other reasons. This also refers to videos that have a large black area at the bottom and top after posting. Videos where a text covers most of the area. Similar to our second Don’t, this means that the full area for a video is thus not utilized. So, if possible, do not cover any area in your videos with text.
The last don’t are reels that were visibly created with other apps and then reused. It also means videos that have a logo or watermark from other apps. This don’t is mainly about TikTok. Many users also repost their TikToks on Instagram. Of course, since Reels is Instagram’s answer to TikTok, Instagram here doesn’t want content from that platform posted to you. Instagram even goes so far as to delete TikTok content from the app. So to be successful, make sure what apps you use to create your reels or edit your videos so there is no watermark or logos on your reels.
If you don’t follow these don’ts, your reels will only be shown to your followers and won’t make it to the Explore Page where other users who don’t follow you yet can see them. Now that you know what not to do to be successful with Reels, let’s look at the Dos.
Videos filmed on edge. This way you use the full area available to you for reels. Instagram rewards this by recommending your reel to other users. Music from the Instagram library or from the O-Ton library. Does not use music from other platforms. If you don’t find anything in the library, you can also use the audio that you record yourself. Entertaining videos. Reels that make users laugh or have an unexpected ending are the kind of reels that work well and that Instagram wants on the platform. Inspirational Reels. These are the reels that start trends or pick up on other trends, for example, and the kind of content you’ll be successful with on Instagram. The use of creative tools available in the app. Instagram rewards reels that use the possible features of the app. Therefore, use the possible AR effects, for example. Experimental Reels. Instagram likes it when users try new things in their reels.
If you follow these dos, then you will increase your success on Instagram with your reels and have a good chance of being found in the reels tab. If you have any further questions about Instagram, we will be happy to support you as a social media agency. Please feel free to make an appointment directly.
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