DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
We’ll tell you what the 3 biggest mistakes on Instagram are, which is why you’re currently not successful. But if you follow them, you will see that it is worth it and your follower count will increase.
To be successful on Instagram, you should follow a few rules. However, what happens is that users make the same mistakes over and over again, and as a result, they don’t continue to grow. If you feel the same way, read this article to the end. Let’s start with the first mistake.
Like any social media platform, Instagram has an algorithm that you can’t outsmart. This means that you need to pay attention to and do certain things in order to be successful on the platform. Some things about it are as follows. Make sure you post regularly and reply to comments. Don’t promote other social media platforms too often and don’t repost videos from other apps, such as your TikTok account. Post your content first in Stories and don’t post too often from other accounts. After posting, do not edit the post for 24 hours and provide the real location. Be active in the app yourself, like and comment on other posts and follow other accounts back. Don’t send too many requests or unfollow too many accounts in one day. Also, you need to follow the rules of the game by trying to use all the features of the app. At the moment, video content is more important than photo content for Instagram. Posts therefore mostly videos. Uses Instagram Reels and related features, such as the music or O-Tones. And most importantly, don’t buy engagement or followers. The algorithm also understands this and it works out badly for you in the long run.
To be successful on Instagram, you should understand who your target audience is and what your followers want to see from you. If your content and your account’s message don’t match, your followers won’t like your posts and will unfollow you in the long run. For example, if you have an account about fitness and motivation and your posts are mainly about food, then at first glance it might fit together because the two topics are related, but they are still two different topics in this example. Therefore, check very carefully whether your account also stands for what you intend to share in terms of content. Similarly, if you post too jumbled. If we stick with the fitness example and you keep posting different topics, like sometimes a political topic, sometimes your partner, and sometimes a sunset, it’s too jumbled for your followers. Stay true to your niche and try to give your followers the content they followed you for.
Instagram is an app that wants to be used, which is all about sharing our lives and moments with others. Stories are to be made with the cell phone and the functions, such as various filters and sounds, are to be used. The more we think about when to post, which and how many hashtags to use, the more we don’t use the app the way it was intended for users. Companies and bloggers are the most active on the platform at the moment. However, Instagram wants every user to use the app to share their personal content. So don’t focus on doing everything perfectly and posting in the best quality, but also use many of the app’s functions spontaneously. Always posting at the same time with the same hashtags without using all the app’s features unfortunately doesn’t work on Instagram in 2021.
Avoid these three big mistakes and you will see that even now it is possible to grow your account organically. If you want to drive this growth, we are happy to help you as a social media agency. Please feel free to make an appointment directly.
Very bad! | Bad | Hmmm | Oke | Good! |
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