DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
In this Instagram tutorial, we’ll show you how you can use the Instagram Story Swipe Up function even if you don’t have 10,000 subscribers and thus add your external links to your online store, the new video or a new product.
Especially for online retailers but also other companies, a solid Instagram reach is only one side of the coin. If we reach people, but they don’t reach our store, or do so only with great difficulty, then no sales will be made. That’s why we want to show you in this video how you can also use the Swipe Up function for your Instagram Stories with a little trick and thus the viewers can easily get to your store page by setting an Instagram Story Swipe Up link.
Because we hear this question over and over again, let’s first of all clarify the basics. Why can one person use the Swipe Up function in their Stories, but not the other? Unfortunately, the following criteria must be met in order for you to be able to directly put a link in your Instagram Story, so that people are forwarded to this link via Swipe Up. Your Instagram account must be verified or a business profile and have 10,000 followers. Now, don’t stop reading just because you don’t meet these criteria. There is a method how you can still create a swipe-up link in Instagram. To do this, you do the following.
You’ll create a 60-second video that will either be taken directly to Instagram, highlighting that your new product has launched, or a new video has been released on YouTube. The most important thing to note here is that the link is in the upper left corner.
For example, if you have you don’t necessarily want to present your face in the social media, you can just as well use e.g. a photo of your face. Use Canva. In the video, we have now simply created a 60-second animation on the fly, with which we refer to our latest video. You can use countless templates for free, choose the animation type in the upper left corner, determine the length of the video and then insert font and symbol elements yourself to create your design without prior knowledge. Then we download this here on the top right.
Then we’ll go into our IGTV app, you can easily download it from the App Store. Log in with your account and click on the cross in the upper right corner. You can now select from your media in the lower left corner. We’ll use the animation we just created and click continue with the arrow. We can generate a thumbnail from the video or add one we create ourselves from our media. Then we indicate in the title that the link is below. In the description we leave our link. This can be the new YouTube video, the link to the store or to the item detail page.
Finally, post on IGTV. With this you have created an IGTV post, which you can then also find on your profile page.
So much for the preliminary work. We can now create a new story as usual. You can design them as you like. Either as text only or as video, as inserted graphics, there are no limits for you. It is important to include a call-to-action in any case. This can be e.g. be in the form of a gif. Now you will see the link icon at the top center, which looks like a chain link. We click on it now and see that we are given the option to insert an IGTV post as a swipe up link. We choose our just uploaded IGTV video and send the story. If we now look at the story with another account, we see that at the bottom in the middle, as you know it from 10,000 profiles, there is a hint to upswipe. When you do that, you will be taken directly to the IGTV video. If you now follow the hint, you will be shown the link, which is then also clickable and will ultimately take you to the external video, article or store leads.
This was a way for you to house external links in Instagram Stories, allowing you to swipe up even under 10,000 subscriptions.
If there have been problems or you want to optimize your Instagram profile, Facebook page or other social media channels elsewhere, feel free to contact our social media experts and make an appointment directly.
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