DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
The 4 most important things on Instagram for your Instagram success ✅
We’ll show you these in our Instagram tutorial. Since some things have changed in 2021 and Instagram has changed itself, for example. no longer sees itself as a photo platform, the algorithm has also changed. See what that means for you in the video.
Users can no longer keep up with the many innovations on Instagram. The question comes up, between all things, what is the most important thing to succeed on the platform. We therefore show you the 4 most important things that are necessary for this.
Interaction: You may have heard about getting more reach by interacting with other accounts. That’s why users who haven’t yet spent money on Facebook Ads often spend a lot of time interacting with other accounts. Many users think it’s enough to just like other posts. However, it is just as important to comment as well. You only get range if you meet both criteria. The quick read-through in the feed or on the Explorepage alone does not help you and is also a time eater. When commenting, make sure your comments make sense. A few years ago, simply commenting on a word was enough on Instagram. But something like “beautiful” or “great” no longer works. Instagram now makes sure that only users who really add value to the Instagram community are rewarded with reach.A tip from us: Reply to the stories of other users. Conversations with other users via DM give more reach. One way to start these conversations is to respond to stories with a message. Moreover, a reaction to a story is also evaluated positively by the algorithm. Additionally, accounts that you have responded to will most likely respond to your Stories.
Videos: Instagram has become a video platform in 2021. That’s why you should focus on videos. Photos are still important, but videos get more coverage than photos. You should put your videos as reel on the platform. Reels get the highest reach on Instagram right now. Important here: Show personality. A reel from a beach can work well, but in general you should show who is behind your account. Share stories or reels so your followers can get to know you.
A harmonious feed looks more inviting to your followers. It is the flagship for your account and what your potential followers will look at when they go to your account. This one gives you an image. Therefore, do not underestimate the impact of your feed. Try to share only very good content in a high quality in the feed. Make sure the posts fit together and choose a consistent look for your feed.
Takes advantage of new features and functions: Instagram especially rewards users who used the new features. These get especially wide coverage, as they promote new features this way. So work with Instagram and use new features to get rewarded with reach.
These were the top 4 things you should work on on Instagram in 2021.
However, if you still lack the right strategy or the know-how how to make videos and integrate them well into Instagram, feel free to contact the experts at eBakery. We will always help you as a social media agency.
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