DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
Instagram is working on an exciting subscription feature to earn money, among many other innovations. The platform is thus taking further steps towards monetization. Find out what the new subscription function on Instagram is all about in the video.
Instagram is planning to introduce a new feature soon. With this, followers can subscribe to an account for a fee to get access to exclusive content. You probably already know this subscription model in a similar form from Only Fans or Patreon. Creators can make separate content available there for their followers and subscribers have the opportunity to support the creator in this way. Instagram plans to call this model “Fan Club”. Here there should be the possibility that creators can create exclusive stories that are only visible to their fan club. These stories should not be able to be screenshotted. The Fan Club Stories can also be saved in the Highlights, where they are of course only visible to members of the Fan Club.
In a similar form, the function to share Stories only with close friends has been available for quite some time. This feature was introduced by Instagram so that accounts with many followers can also share personal content from their private lives, only with people they also know personally. When using this feature, after creating the story, you have the choice to share it only with your close friends, i.e. users you have assigned to this category. Followers who belong to this group will recognize these stories by the green circle in the story feed instead of the usual red one. The new Fan Club function will work in a similar way. Stories will soon be able to be shared with Fan Club members only. However, there is still no information about the prices and the Creator’s earnings. So how much you will pay for a Fun Club Membership and what percentage Instagram will get of the Creator’s earnings is still unknown.
Another question that is still open is whether this feature will be made available to every user of the app. Instagram has often held back new features in the past for users with only a few subscribers. The Swipe Up feature for Instagram Stories, for example, was only available to users with 10,000 or more subscribers. Whether this feature will be available to every user of the app or whether only certain users will get it remains to be seen. Many users react positively to this news. Creators and companies will soon have the opportunity to provide exclusive content for their community. Just in this period, learning platforms, such as a masterclass or online seminars have been created by many influencers and companies. There is often a lot of effort behind it. The fan club function could save a lot of effort by sharing knowledge through simple mobile videos on Instagram. Another advantage is that the community can contact the creator directly via direct message and ask specific questions.
We think this is a great way to avoid having to use other platforms like Only Fans to monetize your content. But without a proper Instagram strategy, you’ll quickly get lost and won’t be able to use your full potential. That’s why eBakery supports you as a social media agency. Please feel free to make an appointment.
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