DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
We’ll explain what types of hashtags there are on TikTok, how you can use them, and how you can get more followers as a result. All this in this TikTok Tutorial 2021 in German.
Compared to other platforms, hashtags are used differently on TikTok, such as on Instagram. Hashtags here also have the task of being found more easily under a keyword, but since the algorithm on TikTok is relatively strong, most users here do not actively search for hashtags. The main purpose of hashtags on TikTok is to tell the algorithm who should see your content. Let’s take a closer look: There are three types of hashtags on Tiktok, which differ as follows:
There are 3 ways you can use this:
The first is not to use hashtags. Yes, you read that right. The TikTok algorithm does not need hashtags to rank your content. So if you don’t give it hashtags, the algorithm will rank the content itself. In doing so, it shows these different users that you wouldn’t necessarily have always reached with hashtags. For this reason, sometimes a video works especially well. This may take some time, as the algorithm goes through several test phases with your video.
The second strategy for TikTok hashtags is to use at least 2 and at most 3 hashtags from each category. So you get into every area a little bit.
The third option is especially interesting for users who are already active in your niche. Uses 57 hashtags in this method. To do this, go to TikTok’s Discovery page and search for specific hashtags that are in the thousands for your niche. This will ensure that you are found by other users in your niche or users who are interested in your niche.
The language you choose, i.e. a German or an English word for a hashtag, also has an impact on who sees your content. If you make videos mainly in German, then you should also use German hashtags. This way you will also be found by German users and you show the algorithm that it should preferentially show the content to German-speaking users. This is an important point, as content shown in the wrong region, where a different language is spoken, will have little success.
If you have a regional business or business, then you should use local hashtags like your city or places nearby. This will also increase the likelihood that users from the surrounding area will be able to see your content. Of course, you can’t tell the algorithm where to show your video. But hashtags on TikTok mainly have the function of narrowing down the target audience. TikTok is a fast platform. Just as quickly as a video sometimes stops getting views, a hashtag can suddenly stop working. So it won’t work if you use the same hashtags on every post. Therefore, it is important to always keep an eye on the trends. One of the most used hashtags on TikTok is the #ForYou or #ForYou hashtag. This is used by users with the goal of going viral and getting on the “For You” page. But unfortunately, this does not work on TikTok. You do give the algorithm information about who should see your video through hashtags, but that doesn’t necessarily make it easier for you to get to the “For You” page.
We hope we could help you with these tips. If you still have questions about TikTok, Instagram and Co., we will be happy to help you as a social media agency. Please make an appointment directly.
Very bad! | Bad | Hmmm | Oke | Good! |
---|---|---|---|---|
0% | 0% | 0% | 0% | 0% |
Haben Sie Fragen oder brauchen ein individuelles Angebot? Zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren.
eBakery hat 4,90 von 5 Sternen 119 Bewertungen auf ProvenExpert.com
Dann melde dich doch zu unserem Newsletter an!
Neben unseren Blog Themen informieren wir dich darin regelmäßig zu neuen Features und Tutorials