DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
Why you should use Instagram Stories for your business? We’ll explain and give you 5 reasons why you should include them in your social media strategy.
What makes stories so special? And why would you use it as a growing business? More than 500 million Stories are uploaded to Instagram every day. This feature is thus the most popular one used by Instagram users. Stories are also one of the features with very high engagement. The 5 most important reasons for companies and brands to use Stories, we show you now.
The first reason is to give your followers a personal connection to you. Stories are perfect to show who is behind your company. This way you can show what happens behind the scenes, how you do things in your company and what is important to you. This gives you more personality as a brand and you are even more authentic for your followers. Daily stories will also ensure that you are remembered by your customers.
Reason number 2 are announcements and news. Stories are the perfect way to inform your followers about news, new releases and things like sales or special promotions. Stories ensure that important news reaches your target audience. At the same time, Stories are a very fast and up-to-date tool, as Instagram is a platform that users use multiple times a day. Additionally you make advertisement for yourselves. As an alternative to a newsletter, Stories are a modern way to inform and direct your customers to a promotion or to your website via the Swipe Up feature.
The next reason is tutorials and how-to videos. Stories are a great format for explainer and step-by-step videos. Beauty tutorials, recipes as well as simple tips around your product or service give you an expert status and show the manifold use of your product. Moreover, this added value also always ensures more engagement to grow on Instagram. For example, a coffee shop can show coffee recipes and a gym can provide home exercises or nutrition tips.
The fourth reason is surveys. You can use polls in your stories to connect directly with your target audience and get important information. You can ask how satisfied they are with a product or show what products are coming soon and ask what users think. This also allows you to estimate how much of it needs to be available.
Through polls, it is also possible to include followers in the selection of designs and let them participate in the creation process of new products. For example, given a choice of four new drinks for the summer menu, a bar could ask patrons directly which drink they like best. A store for t-shirts might ask what color is most popular for a new shirt. Through this close contact with the target group, you know exactly what goes down well with your customers. Additionally, you show appreciation by including your customers in the planning process.
Reason number five and therefore the last one is the possibility to draw attention to new posts. This way you increase your reach and are not only dependent on the algorithm. Instagram users swipe through the latest Stories more often than they check the posts feed. With Stories, there is also no algorithm that decides what is displayed and what is not. When you link to a new post in the story, you increase the chances that it will be seen.
We hope we could convince you of the necessity of Instagram Stories for businesses. If you have any further questions about Instagram, we will be happy to support you as a social media agency. Please feel free to make an appointment directly.
Very bad! | Bad | Hmmm | Oke | Good! |
---|---|---|---|---|
0% | 0% | 0% | 0% | 0% |
Haben Sie Fragen oder brauchen ein individuelles Angebot? Zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren.
eBakery hat 4,90 von 5 Sternen 119 Bewertungen auf ProvenExpert.com
Dann melde dich doch zu unserem Newsletter an!
Neben unseren Blog Themen informieren wir dich darin regelmäßig zu neuen Features und Tutorials