DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
What is Clubhouse ? – We will get to the bottom of this question.
What makes this drop-in audio chat app so special? In this screencast tutorial, we’ll look at these questions, around Clubhouse, and tell you how you can use the hype app for your business.
No topic is currently as hyped as the new audio-only social media app Clubhouse. You haven’t heard anything about it yet?
That’s not a big deal, because we’re going to explain what the app is all about in a multi-part video series.
We’re going to take a look at it, give you exclusive insights, show you how you can use this app at all, because currently Clubhouse is not accessible to everyone, and in the end look at where the hype comes from, why the user numbers are currently skyrocketing and whether you can also use this app for your business.
But first to the question what is Clubhouse?
Clubhouse, as mentioned, is a relatively new social media app that allows for so-called drop-in audio chats. So that means this app ties in with the ever-growing enthusiasm for the podcast medium and relies entirely and exclusively on audio. You can neither write messages, nor make video calls, nor post or send pictures, but only participate actively or passively in conversations.
So, in striking terms, this app is about public conference calls.
These conversations take place in topic-specific chat rooms. This means that an unlimited number of people can listen to a lecture or a discussion and, if necessary, register by means of a button provided for this purpose, in order to be activated by the chat room host and to participate in the discussion or to ask questions. This opens up completely new possibilities for you as a listener, but also for the content creator, to provide exclusive insights to his community and to individually create, for example, a new content. to respond to questions. This is precisely the reason why the medium Podcast has gone through the roof in the last few years, because stars who were previously only seen on television or YouTube The people who were familiar with the company suddenly provided very private insights and told in detail how they got there, where they currently are, or how things are behind the scenes.
For you retailers, this could mean making your business more approachable, to not just be some producer of products, but to spread the philosophy of your business in a whole new way.
What also sets Clubhouse apart from social media platforms like YouTube, Instagram, Facebook and the like is the fact that everything is live. So nothing is recorded or can be consumed on-demand, just in the moment.
That’s it for now as a rough insight into what is probably the most hyped app at the moment. In the next video, we’ll take a look at how you become a member of this exclusive clubhouse in the first place. Because unlike other social media platforms, you can’t just register and get started.
For any further questions, please feel free to contact our social media experts and make an appointment directly.
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