DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
You should avoid these TikTok mistakes to avoid giving away your potential in 2021. In this TikTok tutorial we will show you which 4 mistakes you should avoid on TikTok at all costs. That’s why you don’t go viral.
In today’s episode, we want to show you the most common mistakes that many TikTok Creators still make and therefore fail to grow. If you’re active on TikTok and wondering why your views aren’t increasing, you may be making the very mistakes most people make. Watch this video now until the end to find out which mistakes you should definitely avoid in the future.
Mistake #1: You post too much.
TikTok now has more users uploading videos regularly than viewers. As a result, there is a huge offer for every viewer. However, every viewer has a limited attention span. For example, if you post something 6 times a day, that attention span is quickly exceeded. Watching two videos a day from one person is fun, but watching 6 or more videos from one person at once quickly becomes exhausting or annoying. If we see something too often, it loses its appeal and becomes uninteresting. That’s why it’s important that you create really good content, rather than six mediocre videos. Stick to about 7 uploads a week, spread fairly over the 7 days. You can also upload 2-3 videos twice a week. The only thing that matters is that you don’t overwhelm your audience with content. Take one day a week to do this by pre-producing the content. This way, you can take enough time to pay attention to all the details and take your videos to the next level.
Mistake #2: You don’t analyze your videos.
You post good content regularly, but your audience numbers stay the same? Then you probably don’t analyze your content and post a lot of different content that doesn’t build on each other. You should look very closely every 2 weeks or so to see which videos worked best and which didn’t. Filter your content and continue with the videos that worked. If a video has been well clicked, then make a part 2 or a whole series. Why else would viewers who liked just one video of yours stay on your profile? Use the well-watched videos to also direct viewers to your other videos that are built on the same principle. The worst thing you can do is not pay attention at all, but be happy that once a video was well received.
Mistake #3: You make too many different videos.
To build a community, it is important to have a specific idea. You can’t do everything, because everything doesn’t get you anything. You need to be known for a specific topic in a specific niche. Someone who does everything is not known for anything. If you always follow the same topics like soccer, then you can use the same hashtags and your viewers will happily return to your page because they know what they’re going to see on your site. If a video of yours goes viral and you gain a lot of followers the next day, those followers will expect similar content from you in the future. However, they will quickly unfollow you if you suddenly show them dance and baking videos instead of soccer videos. Focus on one topic and stick with it.
Mistake #4: You only jump on trends and don’t create anything new.
Trends are of course very important on TikTok and a great way to get attention. However, you should always keep a good balance between original videos with your own sound and trending or copycat videos. TikTok is full of people imitating each other, but original videos are rare. So use both to stand out from the crowd. By the way, the TikTok algorithm promotes original videos with their own sound, so you will almost never find videos on the for you page that you have already seen on many others.
If you want to know more about TikTok SEO or you are reaching your limits with your business on this platform, we as a social media agency will be very happy to help you work out your TikTok strategy. Arrange an appointment directly
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