DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
Creating new articles in Magento 2 – that’s what this blog article is about.
Learn how to create a simple article in your Magento 2 online store in this Magento Screencast Tutorial episode or the blog below the video. We show you which fields to fill in and which are negligible. Thus, you can create your first Magento 2 article to fill your previously created category.
In order to be able to fill your newly created category in the Magento 2 store with the matching items now, we create it in today’s video.
These can also be found in the catalog under products. We have the possibility to create many different products, which we can view by clicking on the arrow in the orange button, but we are only interested in one“simple product” for this video.
This will be enabled out of the box, so will appear in the store frontend. Depending on whether a suitable attribute set is available for your product, this can be selected. We are satisfied with the default set. In the following, the product name and the SKU can be entered, whereby the SKU is automatically generated from the product name, but can also be customized independently. A price can be entered in the previously set currency, the tax class can be defined and the stock level can be specified.
You can inform your potential customers whether this product is still in stock or not. Another field is the weight, which must also be filled in, otherwise this product may be recognized as a “virtual article” and may not be displayed in the store frontend. You can select the category in which your product should be placed and specify exactly what this item can be found through. So for example. only through the search, but not through the catalog. The two fields below can be filled in, but are not essential and only demonstrate from when to when the product should be displayed as new and where this product was produced.
In addition to the core information, further optimizations can be made to the product by filling the content section. A detailed description, usually written as sectioned continuous text, can be entered here. But also a brief description that will be seen next to the image, often written as bullet points. The configuration is rather irrelevant when creating a simple product and can be skipped. Images, on the other hand, should not be missing from your store.
These can be dragged into the section for images and videos below and should be SEO-prepared in advance as usual.
Exactly the same applies to the section of the Meta Title and Meta Description. How to create them you can read in our Magento SEO Blog.
The “Related Products Section” is also of less interest to us, as it can only be used for special cases, e.g., when a product is used in a specific application. Products for up-selling and cross-selling can be set in connection with the product created here. All other menu items are self-explanatory. Thus, the design field can be used to customize the layout, select the desired store in which the product is to be stored if there are several active stores, activate the gift option for leaving messages, etc. What one or the other will now miss are the attributes. These can be defined exactly for the product using the “Add Attributes” button, so you can say you’d like the color, gender and size.
These can then be determined in their own section after you have added them. We are happy to advise you on the topic of Magento SEO.
So we are done with our product creation in Magento 2 and can finish it with the save button. I hope you have learned a thing or two and can now create your own products in the Magento 2 store. If you have any questions or major concerns, please feel free to schedule an appointment with the Magento experts at eBakery. We are happy to support you as a Magento 2 agency.
Very bad! | Bad | Hmmm | Oke | Good! |
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