DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
How can you ensure that your customers are regularly supplied with your service or products? One solution could be a subscription model from Xentral Software GmbH. Find out if this subscription model is also compatible with store systems such as Shopware in today’s video.
As an online retailer, it is certainly important for you to have satisfied customers who can receive your products on a regular basis. Satisfied customers lead to good reviews, they can recommend you and in the end become regular customers. But is there a way you can guarantee that customers will be regularly supplied with your service or products? In fact, both ERP systems and store systems offer certain subscription models. Xentral, for example, offers such a model to its users. Xentral is an innovative and strategic ERP system for modern startups and established companies. With Xentral, you can synchronize all your sales channels and centrally control and manage all your business processes.
Originally, Xentral used the subscription model to ensure that monthly software costs would be light and manageable. So that invoices can be made automatically. In certain areas, such as the food sector, there was a great demand to find a way to supply customers at regular intervals. Because it is always an advantage when orders are automated in the background, so that you as a trader have more time left to concentrate on core processes. So if you already use Xentral as your inventory management system, you can easily opt for a subscription model. There are several ways to do this: like a monthly Netflix subscription, you can pay for the service or support on a regular basis, for example.
Another option is to also use everything directly with the online store. For example, if you use Shopware in addition to Xentral. Shopware is an eCommerce software with which especially medium-sized companies can create their own online store. Because the software is easy to use and above all offers a lot of freedom and full control over the appearance of your online store. Here, too, orders can be created automatically in the background on a monthly basis in the case of a subscription model. This way they can easily be given to your supplier or fulfiller. Or the delivery bills can be printed directly in the warehouse. Xentral can ensure that any number of Abo processes can be performed. Since many customers are already using the model, the technical process is stable and fast.
Tired of spending valuable time writing regular and recurring invoices or copying orders? After all, you need to use your time wisely as a trader or entrepreneur to generate economic success. Then you should take a closer look at Xentral’s subscription system. Are you still undecided whether the subscription model is right for you? You can test the model for 30 days without obligation. To get to know the system and certainly quickly appreciate the time saved.
You want to manage your time better, save time and deliver regularly to your customers? For more information about the subscription model, feel free to contact Xentral or us. Our experts can also advise and support you on many other eCommerce topics.
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