DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
What is the Instagram Chat Bot and how does it work? We’ll explain that to you in this Instagram tutorial. All Instagram Chat Bot 2021 benefits, features and facilitations, you can find out here.
Instagram chatbots have recently been enabled for accounts with more than 10,000 followers and are expected to run in three test phases so that all business account users can use the chatbots starting in August. This leads to a whole new way for companies to engage with users.
Instagram users love the direct contact with companies via Instagram. This way, they can easily ask the company their individual questions via private message to get quick customer service. However, this is not only beneficial for users, but also for the companies, because the image and customer loyalty is strengthened. However, the larger a corporate account is, the more tedious and time-consuming it becomes to respond to messages. If at all, only the very large companies have an entire department for this. A huge remedy for exactly this problem is now the Chat Bot. The chat bot can answer frequently asked questions automatically and only if there is no default answer, a person is notified to take over the chat. In this way, companies can help many more customers much faster. Shorter processing times lead to satisfied customers.
With a chat bot you can choose individually how a conversation should be started. If one has never had a chat with the profile, users will see a selection navigation to start with. When customers write questions, the chat bot responds to keywords and thanks to artificial intelligence, it selects the appropriate answer. Another great use for the chat bot is thanking people for links. When you get linked by a user in your Instagram story, you get a notification. Since the story is only online for 24 hours, it only makes sense to react to it during this period. In the future, the chat bot can take over this and additionally steer the conversation in another direction.
However, the chat bot can be used not only in the private messages, but also in the comments. It is possible for the chat bot to reply to comments with certain keywords on its own or to reply to all comments. You can set up this function only for a targeted amount or for all contributions. The chat bot will change Instagram marketing and create many new opportunities. We have learned time and time again from the past that the companies that are particularly quick to adapt to and take advantage of new features grow the most. For this reason, our tip to you is to stay tuned to this new development and incorporate it into your marketing strategy to reach your goals faster.
But the chat bot is just one approach to improve your performance on Instagram. However, without a holistic Instagram strategy, it will be hard to grow exponentially in 2021. That’s why we are happy to support you as a social media agency.
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