DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
In this online store comparison 2021, we present the latest Shopware store system Shopware 6 on the one hand and compare it with the French PrestaShop. One exists in the cloud, the other does not. You can find out what other differences there are in this video.
Your content on LinkedIn should be interesting for your target group and offer added value. This can be content such as informative podcasts, videos or images. Links to further articles or to the latest news in your industry are also part of the articles that are not only informative, but additionally generate interaction. You can also interact with other users through polls, opinions, comments and direct questions in or about your posts.
Make sure that users comment on your posts. Ask questions about this at the end of the post to stimulate conversation and discussion. LinkedIn values conversations as more relevant than Likes or sharing a post. So respond to comments and start conversations to increase the reach of your posts.
The algorithm favors irregularities. If you always post at the same time, the LinkedIn algorithm will rank your posts with less relevance. Therefore, avoid scheduled posts at the same time. In Germany, most users are active on social media between 8 a.m. and 12 p.m. and between 4 p.m. and 6 p.m. Use these time periods and post sometimes in the morning and sometimes in the evening. Notice what times work well and then post within a time period to reach as many active users as possible.
How long users read a post is timed by LinkedIn. Clicking “Show more” on a longer post is also considered particularly positive by the algorithm. Therefore, use strong images or very interesting text beginnings so that users get a strong interest in your content. The longer they look at it, the better the algorithm ranks the post. To do this, it is important to know your target audience well in order to find out what you are using to generate a lot of interest.
If you have posted a post, the algorithm will first show it to some of your contacts. With 100 contacts, that’s about 20 users. If you have 1000 contacts, the post will be shown to about 200 users. So the reach increases the more contacts you have on LinkedIn. If your post is well received and gets a lot of reactions, the algorithm will show it to more contacts. The more contacts you have, the more interaction you get. So try to expand your network of contacts. Pay special attention to contacts from your industry. You can make contacts in LinkedIn groups, for example, if you participate in discussions. You can also find industry-relevant content via hashtags and start conversations about it.
Hashtags allow your posts to be found thematically. Take advantage of this opportunity and use hashtags very specific to the topic of the post. LinkedIn recommends using only between 3 to 5 hashtags per post. Choose only the hashtags that fit best. If you would like to link an additional person or company in your post, you can do so using the @ function. As a result, the tagged people usually interact with the post and may even share it with your contacts.
Now you know how to influence the algorithm in your favor. If you have any questions, feel free to contact the experts at eBakery. We are happy to assist you as a social media agency.
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