DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
Want more viewers on the TikTok livestream? We’ll go through the reasons why people don’t watch your livestream in this TikTok tutorial. However, we’ll explain how you can change that with our 5 tips for getting more TikTok Live viewers.
Let’s start by answering the question, why is it that you often have so few viewers when you go live on TikTok?
You determine the timing: when you post content, it can be viewed by users at different times. The livestream is different: When you go live on TikTok, you decide the time. Your followers must be online at the same moment to see that you are live. So if your users are used to watching your content on their own, most of them won’t even notice that you are live.
Content in the livestream: Often, the content is very different from the content you normally put on the platform. Creative videos, comedy or video transitions are rarely seen in livestream. Since users don’t get to see the content they are used to, interest in a livestream is often very low. Now that this question has been answered, we will show you how to solve this problem.
Fixed live times: To get more livestream viewers, it’s important to make sure you have fixed times for your streams. Just like a favorite TV show always comes on at the same time, you should treat your livestream the same way. Of course, you’ll need to share these times with your followers to make sure they’re in the know. Which brings us to the next step. Advertising: Once you have chosen a time for your live stream, the next step is to make sure that as many users as possible see it. Share your date in your bio and in your video description. You can also promote your livestreams on TikTok on other platforms, such as Instagram. The more followers know about it, the more will watch.
Announce what the livestream is about: It’s important that users understand in advance exactly what they’re going to see from you so that they make a clear decision to watch it and don’t regret it. If you want your users to stay tuned, they need to look forward to the lifestream beforehand and maybe wait for that one answer you announced. Post a TikTok before going live. If you post something before you go live, your followers will see that you are live by looking at your profile picture, which is on the TikTok. This way there is a higher chance that they will click on it to see what your livestream is doing.
Convince in the livestream: Give your followers added value, be likeable or convince them with your funny manner. Because when users are watching you, the next step is to convince them to stay in the livestream. Therefore, make sure that viewers who join you at a later time can directly understand what you are talking about in the livestream. However, to achieve lasting success with this, a holistic strategy is needed. If you are still missing it, feel free to contact the experts at eBakery. We will always help you as a social media agency.
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