DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
How the YouTube algorithm works, we answer you with questions in this video. The information comes from YouTube itself. This clarifies once and for all whether you should share your video outside of YouTube, whether the algorithm has changed, and how important tags are compared to the title and description. All this in this video.
In this video, we take a look at YouTube’s answers to the most frequently asked questions, so you can finally get official information about the algorithm and co. YouTube itself has now answered frequently asked questions regarding the YouTube algorithm. Finally there are official answers about video recommendations, tags and algorithm changes. There are many different theories on these topics.
The first question is whether Creators should share their videos outside of YouTube? In relation to this question, there has often been speculation as to whether measurement values such as click-through rate may not be correctly attributed. However, YouTube itself recommends sharing videos on other platforms as well, as this increases the chances of being discovered by more viewers. Another benefit is that these viewers now have your video in their Watch History, so they are more likely to recommend one of your other videos to them in the future.
The next question that was answered was: why are videos still recommended even though they are 10 to 12 years old? The answer is that YouTube doesn’t look at the age of a video, but at the content that a user might be interested in. So if even old videos are still getting high engagement, then it will be recommended even if it’s been on the platform for years. Also, YouTube gives small and new creators a chance to be discovered through the New to You tab, as it is much harder for them to be found by other users. The tab is designed to help smaller channels get more viewers.
When asked how important video tags are on YouTube, they replied that creators can use tags to be found more easily, but they only play a minor role. It is more important to focus on the title, thumbnail and description. Here, users should look at what works well for other users and then improve these inspirations to increase your chances.
And now for probably the most important question: Has the YouTube algorithm changed? YouTube explained that the algorithm changes hundreds of times a year with the aim of improving the recommendation system on the platform. But the reason for fewer views lately is said to be not the algorithm, but the time of year. Most younger users are either in school or on vacation, which is why views on some channels have declined. For this reason, users should be prepared for the fact that videos are slow to get many views after uploading. That was all the most important questions and answers about YouTube.
However, if you are a creator and have problems with your YouTube channel or YouTube SEO, we will be happy to help you and optimize your channel. Make an appointment for this.
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