DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
How to get the Blue Hook on TikTok, i.e. how to verify your account, you will learn in this tutorial. What requirements do you have to meet? What can you do to get a blue checkmark on TikTok to decorate your account? Learn more in this TikTok tutorial.
In this article we will explain you how to get the blue hook on TikTok. What is the blue hook for anyway? The blue tick is to distinguish official profiles from fake profiles and is given by verification. Many want it to stand out from the crowd, but few get it. On Instagram, there is an application process for this that anyone can use, but on TikTok, unfortunately, it is not yet possible to simply apply for the blue tick. Still, there are things you can do to make it work out in the end.
First of all, you should have a Pro account. This is the basis for being considered a serious profile for a blue hook in the first place. Anyone can create a Pro account by converting their existing profile into a Pro account. Click on “Manage account” and on “Switch to Pro account”. Here you must decide whether you are a company or a creator. It is also helpful if you are already verified on other social media platforms. If this is not the case, then apply for verification on Instagram. In our blog you can see which requirements you have to fulfill. However, you should already be aware of the fact that you will only get a blue hook if you really deserve it. You can’t do without real followers and a high profile.
This should also be your goal on TikTok, because a high number of followers and good content are crucial for a blue hook. Your chances are also better if the following points apply to your profile. Namely, if your follower count increases by at least 500 followers a day, if the average time users spend watching your content steadily increases, and if you regularly produce viral content. Don’t get your hopes up from fake articles describing how to copy the hook to your profile. None of this works and is simply a waste of time. You should also keep your hands off dubious offers that are supposed to get you the blue hook in exchange for your data and money in a short time, because there are scammers behind them.
Getting the blue tick on TikTok is not easy and only possible through real success. The best way to get TikTok’s attention is to get the blue hook. For example, if you get a quick follower increase due to a trend, TikTok may take notice of you and contact you to offer verification or even cooperation. If you think you deserve a blue tick and don’t want to wait for it, you can also take action yourself and contact TikTok via support. For example, you can try it via the Per Account topic and tell the support team why you deserve a blue tick. Present your other already verified profiles on other platforms as well as articles that report about you. Next argument you can also pick out enough profiles that copy you. As a company, you can try to show an extract from the commercial register. However, you will also need to contact TikTok via support.
Our tip to you: try to take care of your reach and your content instead of chasing the blue hook, which is ultimately just an award for real success that you have to earn. If you have any questions, feel free to contact the experts at eBakery.
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