DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
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Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
How you should react to hate comments on Instagram, we explain in this Instagram tutorial. We’ll show you 4 ways to deal with negative responses or comments on Instagram and other social media platforms.
Everyone may have experienced it at one time or another. You post a picture or a video on Instagram, Facebook or YouTube and after a few comments from friends, acquaintances and people from your community, there is also a negative comment. So what is the best way to deal with it? Should you delete hate comments, block users or just ignore them? In this article we will show you 4 different ways to deal with it. Let’s start with the first one.
You do nothing and leave the comment under your post. You do this for the following reason: commitment. A negative comment often leads to friends and fans of your work, your community, reacting to that comment. Through various replies to this comment, the post will be rated positively by the algorithm, which will bring you more engagement from other users again. So with this possibility you can use Hate comments positively for you. However, you should keep in mind that especially new followers who don’t know you well yet might get a wrong impression of you or other users might be negatively influenced by this comment. With a still quite small, relatively new community, you should keep that in mind. If you have a large community, you don’t have to worry about that as much.
The second option is that you block the person. Nobody wants to have a Hater as a follower. While it’s often the first thing you want to do when you see a Hate comment, keep in mind that it can make it seem like you don’t handle criticism well. Therefore, consider how you classify the comment for yourself. Is it just criticism, or is something perhaps misunderstood? Could the comment generate discussion under your post and thus more engagement? Or is it just an insult that you can’t talk to the user about? However, for blunt hate comments or insults against your person, blocking the user is a good way to stop getting future hate comments from the user.
You can also just delete hate comments under your post.
However, you should not rush to consider this option either. Keep in mind that the user may notice that his comment has been deleted. He could just write a new comment or even write more comments under more posts out of frustration. If you still decide to delete a comment, check how the user behaves for a short while. If he comments again, then choose a harder option.
The fourth option is, in our opinion, the most effective and recommended if you are thinking about deleting comments or blocking users. However, this option is only available on Instagram so far. If you restrict a user, they will not notice and can continue to comment under your posts. You then decide whether the comment should be publicly visible under your post, or whether only you and the restricted person can see it. Thus, the restricted user does not notice that the Hate comment is not visible to other users. Since no one can respond to this comment, he probably won’t comment further in the future because he didn’t get any reactions or likes for his comment. This is how you get rid of haters and hate comments unnoticed in the long run.
Those were the four ways you can deal with hate comments. Each of them has its advantages and disadvantages, but for each case there is a suitable method. If you have any further questions or concerns, we as a social media agency will be happy to help you. Please feel free to make an appointment directly.
Very bad! | Bad | Hmmm | Oke | Good! |
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