DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
This video is about 4 Instagram business mistakes. What should you show of your business on Instagram? Who should you follow? What content should you choose? We present you the top 4 business beginner mistakes on Instagram.
There’s nothing more frustrating on Instagram than putting your all into it and still nothing happens or followers even unfollow you. Often this is due to one or more errors that make many users ignorant. Let’s start with the first one: You are not pursuing a goal.
This mistake is seen very often. You post sometimes more, sometimes less, try out different things, but you don’t have a real goal for the account. But without a goal for an account, it becomes difficult on Instagram. Sure, followers are important, but just setting followers as a goal is not enough. So ask yourself the question: what exactly do you want to achieve with your account on Instagram? Where to go? Why do you use Instagram? Are they new customers, for example? Once you have clarified this question, you should think about how to address this target group, so that you do not get as many as possible, but exactly the right followers for your account. So remember: Only share content that really fits your goal.
Many users do not like to show themselves. But also many companies do not show your face. However, people always need personality. That’s why big companies often advertise with famous actors or models, as this gives the product a personality. On Instagram, this is also an important point. That doesn’t mean you have to do a lot of stories a day telling people about you or just posting selfies of you. However, you can appear in your Stories from time to time and introduce your followers to the latest product or give tips, for example. Another tip from us is, for example, to take a photo of yourself instead of the company logo as a profile picture. This way, new followers already have a face to your account. Don’t forget Instagram is a social network. This is about people networking.
Tip two was about too little personality and now it’s about too much of it. Maybe you take too many selfies and too many photos of yourself that don’t add value, don’t have a good caption, and don’t provide a reason for strangers, potential followers, to be interested in your account. When choosing your content, try to put yourself in the shoes of your followers and look at which accounts you are subscribed to. Why do you follow these accounts? Also you need this something that arouses interest in users. For example, share your experiences on certain topics or your knowledge. You can do this in the captions, in stories, or even with graphics that you create and share in addition as posts to your normal content. Selfies with personal content tend to work better with users who are already known and where followers are interested in the person they already know.
Often users have a private account and start using it to pursue certain goals. You should separate this by creating a new account for your goals or business. This way you make sure that your private followers and friends continue to see your private content and not your business, because, for example, old school friends are not interested in your content, which is very niche-specific. Also, don’t follow all your friends and acquaintances with your business account, because again, even though you know them, they are the wrong followers and it gives the algorithm a false picture of your business.
If you are still missing the right, holistic social media strategy, we at eBakery are happy to help you as a social media agency.
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