DEIN-SPORTSFREUND.DE
"Dank dem beherzten Eingreifen von eBakery und deren routiniertem Umgang mit der JTL Wawi konnte man uns schnell und unbürokratisch weiterhelfen. Mein besonderer Dank geht an den Mitarbeiter Benjamin Lambrecht, der seinen Samstag Abend für unseren Shop aufgebracht hat und das dringende Problem zügig löste."
AUST24.SHOP
"Wir sind begeistert von der Lösungsorientierten und pragmatischen Gangart, der extrem hohen Leistungsbereitschaft und Verfügbarkeit sowie dem persönlichen wie professionellem Vorgehen des gesamten eBakery Teams!"
HAUSHALTSPARADIES.DE
"Wir fühlten uns von Anfang an gut durch eBakery beraten. Durch den Einsatz der JTL Produktpalette verfügen wir nun über ein hervorragendes Onlineshopsystem, welches modular erweiterbar ist und verschiedene Marktplatzanbindungen ermöglicht. Zudem gibt uns unsere Multichannel Strategie zusätzliche Umsatzsicherheit in der aktuellen Krise."
tischdeko-shop.de
"Wir haben uns für eBakery als JTL Servicepartner entschieden, da man hier über viele Jahre Erfahrung in genau diesem Spezialgebiet verfügt. Unser Shop und die Auftragsabwicklung laufen sehr stabil. Mein besonderer Dank geht an Mohamed Ali Oukassi, der sich persönlich um die JTL-Wawi Einrichtung gekümmert hat."
UNICAT CANDY
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
FEIN-GEIST
"Wir hatten es eilig mit der Überarbeiteten Version unseres Food-Shops an den Start zu gehen und den deutschen Markt zu erreichen. Wir sind froh, dass wir mit eBakery einen Partner gefunden haben, der uns eine derartig schnelle und zugleich professionelle Lösung unserer Herausforderung ermöglicht hat."
WASCHGURU.DE
"Die Zusammenarbeit mit eBakery war unkompliziert und hat letztlich schnell zum Ziel geführt. Ich wusste prinzipiell was ich haben möchte, nur wie ich den Webshop am besten umsetzen kann, war mir nicht klar. eBakery hat mir dann verschiedene Optionen aufgezeigt und schließlich hat mich der JTL-Shop als Ergebnis überzeugt."
SMOKE2U.DE
"Das Team von eBakery hat uns von Anfang an auf professionelle Art und Weise unterstützt. Mit unserem breit aufgestellten JTL Onlineshop, verfügen wir nun über eine optimale Ergänzung zu unserem Filialnetz und sehen uns für die Zukunft gerüstet. Insbesondere in der aktuellen Corona-Krise, können wir von der Lösung bereits erheblich profitieren."
In unserem Magazin finden Sie Anleitungen und neue Ideen, rund um den E-Commerce
zum MagazinWe cover all your e-commerce needs! Our range of services extends from online shop systems to ERP systems, marketplace connections and online marketing.
Instead of projects, we prefer to talk about success stories! Browse through our customer references and discover what the press has to say about us.
Every successful e-commerece project requires a great deal of expertise. Our philosophy is not to keep this knowledge to ourselves, but to share it. You can find interesting tutorials, downloads, tools and much more here.
We’ll tell you about new WhatsApp features in 2021. A new video view, new WhtasApp group features, and animated stickers that can now come from external apps. Find out what else the popular messenger has to offer in this WhatsApp tutorial.
There are always a few changes on WhatsApp. Some of these are likely to be trial and others will remain. We’ll go over the latest changes together in this article. The first noticeable change is the image and video preview. Previously, images and videos were only displayed squarely, which meant that many details were lost. As long as you didn’t open the image with a tap, there was only a small part to see. Presumably, many media were not even clicked on because users thought they had already seen everything in the preview or the image preview seemed uninteresting.
Due to the update, portrait media is now also displayed in portrait format. A small part is still cut off, but in the preview you can now see much more or even almost everything. Media naturally takes up more space in chat histories, making this change very noticeable. The next change is in Whatsapp groups. Until now, the admin of a group could set whether the messages in the group should be deleted after a time by itself. Now the group members can also determine this for themselves, but only if the admin allows this function. You can make this setting by tapping on the group name to get to the group info, where you will find the “self-deleting messages” option. As an admin, you can control this setting by going to Edit Group Info under Group Settings. Here you can select “All participants” or “Admins only”. The group info also includes self-deleting messages.
A super feature, which is still in development, is the chat transfer between Android and iOS. Those who switch from Android phones to iPhones have found it very difficult to take over chat histories through external apps until now. However, this is supposed to change soon, so that all chat histories including media can be transferred between the two systems. It does not matter whether the user switches from an Android to an iPhone or vice versa.
In WhatsApp, you can now install additional stickers from other regions. Sticker packs are often regionally different and are not displayed in the sticker store. However, with the new deep link feature, you can now download all the stickers. Here are a few possible links:
https://api.whatsapp.com/stickerpack/VaccinesForAll/?app_absent=0
https://api.whatsapp.com/stickerpack/MalvibrositoAndDeledina/?app_absent=0
https://api.whatsapp.com/stickerpack/Pictomigos/?app_absent=0
As soon as you click on a link on your phone, the download function will open on WhatsApp. Last year WhatsApp released the animated stickers and now it is possible to add animated stickers from external apps to WhatsApp. There are apps that even let you create your own stickers. And last but not least, you can change the playback speed of the voice messages. As soon as you press play, the speed appears on the right, which you can change with a tap. You have the option to hear the message 1.5 times faster or 2 times faster.
Those were already the 5 new WhatsApp features. If you have any questions about WhatsApp or WhatsApp Business for your company or if you want to use other online marketing channels, please contact the experts at eBakery, we are happy to help you as a social media agency.
Very bad! | Bad | Hmmm | Oke | Good! |
---|---|---|---|---|
0% | 0% | 0% | 0% | 0% |
Haben Sie Fragen oder brauchen ein individuelles Angebot? Zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren.
eBakery hat 4,90 von 5 Sternen 119 Bewertungen auf ProvenExpert.com
Dann melde dich doch zu unserem Newsletter an!
Neben unseren Blog Themen informieren wir dich darin regelmäßig zu neuen Features und Tutorials